خبرگزاری کار ایران

پوستر فیلم گینس همزمان با جشن تولد محسن تنابنده رونمایی شد

در آستانه اکران فیلم سینمایی گینس، رونمایی از پوستر و تیزر فیلم به همراه مراسم جشن تولد محسن تنابنده کارگردان فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که چهارشنبه شب(۲۶ فروردین) توسط موسسه تصویرگستر پاسارگاد(سازنده و تهیه‌کننده فیلم) برگزار شد؛ از حسین اسکندری(بازیگر فیلم)، عرفان به‌کار(طراح پوستر)، مسعود رفیع‌زاده(سازنده تیزر) و محسن تنابنده(کارگردان فیلم) تقدیر شد.

تنابنده بعداز دریافت لوح تقدیرش گفت: امیدوارم این فیلم مورد توجه قرار گیرد و تماشاگران نیز از آن لذت ببرند. همچنین از تورج شفیعی و علی اسدزاده(مدیران شرکت تصویرگستر پاسارگاد) برای حمایت از ساخت فیلم تشکر می‌کنم.

در این مراسم؛ پوستر فیلم توسط عبداله اسکندری، احمد مهرانفر و محسن تنابنده رونمایی شد و تیزر فیلم برای اولین بار به نمایش درآمد. در انتهای مراسم نیز جشن تولد محسن تنابنده(کارگردان فیلم گینس) برگزار شد و تنابنده شمع‌های روی کیک که پوستر فیلم روی آن نقش بسته بود را فوت کرد و پوستر فیلم توسط حاضران امضاء شد.

در این مراسم؛ خشایار الوند، احمد مهرانفر، عبدالله اسکندری، هادی کاظمی، علی اوجی، رضا یزدانی، آرش برهانی، رعنا آزادی‌ور، محسن تنابنده و جمعی از اهالی رسانه حضور داشتند. اجرای مراسم را علی اوجی برعهده داشت.

 فیلم سینمایی گینس به کارگردانی محسن تنابنده توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد تهیه شده و به‌عنوان یکی از گزینه‌های اکران دوم سال از اردیبهشت ماه روی پرده می‌رود. پخش فیلم را شرکت سینمایی نور تابان برعهده دارد.

کد خبر : ۲۷۰۶۹۷