خبرگزاری کار ایران

«خنده‌های آتوسا» پروانه نمایش گرفت

پروانه نمایش فیلم سینمایی «خنده‌های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه کنندگی امیر پورکیان به تازگی صادر شده و فیلم در اولین فرصت به نمایش عمومی درخواهد آمد.

به گزارش ایلنا،امیر پورکیان درباره وضعیت نمایش این فیلم گفت: «با پخش نسیم صبا (سعید سعدی) به توافق رسیده‌ایم و بزودی برای اکران عمومی و موارد تبلیغاتی فیلم تصمیم نهایی را می‌گیریم».

در این فیلم که هنوز زمان دقیق اکرانش مشخص نیست باران کوثری، بهار نوحیان، امیر جدیدی، پژمان بازغی، حسام شجاعی، آزاده میرزایی، فریبا آهنگ، اشکان مهری، نازنین صبری، هومن اطیابی و محمدرضا فروتن همراه با استوارت دنیسون بازیگر و کارگردان انگلیسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«خنده‌های آتوسا» برای اولین بار در تاریخ سینمای جهان در چهار روز در یک قطار در حال حرکت مقابل دوربین رفت که از این حیث یک رکورد جهانی را به ثبت رسانده است.

در خلاصه داستان فیلم جدید فرید آمده: مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند.

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و محصول خانه فیلم پروان است. چندی پیش نیز مستانه مهاجر طی نشستی مطبوعاتی اعلام کرد که بخش اعظم مالکیت این فیلم را خریداری کرده است. پورکیان تهیه کننده این پروژه فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» را نیز در مقام تهیه کننده آماده نمایش دارد که قرار است در گروه هنر و تجربه بزودی به نمایش درآید.

کد خبر : ۲۶۹۷۳۶