خبرگزاری کار ایران

مجموعه 12 جلدی داستان‌های شاهنامه‌ تجدید چاپ شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۵۲

مجموعه‌ی داستان‌های شاهنامه‌ با عنوان «نامه‌ی ‌نامور» در 12 جلد، هم‌زمان با آغاز سال جدید از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجدید چاپ شد.

به گزارش ایلنا؛ «نامه‌ی ‌نامور»، داستان‌های شاهنامه‌ی حکیم ابوالقاسم فردوسی؛ شاعر و حماسه‌سرای قرن چهارم را با نثری ساده و امروزی برای نوجوانان روایت می‌کند.

این مجموعه سال گذشته برای نخستین بار در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای علاقه‌مندان داستان‌های حماسی عرضه شد.

بر همین اساس، «رستم و سهراب» نوشته جعفر ابراهیمی(شاهد) و تصویرگری کمال طباطبایی، «بیژن و منیژه» و «بازی اهریمن» به نویسندگی سوسن طاقدیس و تصویرگری محرم اسلام‌نژاد و نازنین عباسی، «رستم و اکوان دیو» نوشته افسانه شعبان‌نژاد و تصویرگری سحر حقگو، «داستان فرود» کاری از اسدالله شعبانی و تصویرگری راهله برخورداری و «رستم و اسفندیار» نوشته مرجان فولادوند و تصویرگری پژمان رحیمی‌زاده عنوان‌های شش جلد از کتاب‌های این مجموعه است.

هم‌چنین، «زال وسیمرغ» و «زال و رودابه» به نویسندگی مصطفی رحماندوست و تصویرگری مانلی منوچهری و عاطفه ملکی‌جو، «رویای گردآفرید» نوشته مینو کریم‌زاده و تصویرگری عطیه بزرگ‌سهرابی، «سیاوش» اثر آتوسا صالحی و تصویرگری عطیه مرکزی، «هفت خوان و هفت رزم» به نویسندگی زهره پریرخ و تصویرگری نیلوفر میرمحمدی و «خوان هشتم» نوشته محمود پور وهاب و تصویرگری گلریز گرگانی از دیگر کتاب‌های این مجموعه به شمار می‌رود.

«نامه‌ی ‌نامور» برای گروه سنی «د» (دوره اول متوسطه) توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قطع رحلی و با جلد سخت به چاپ رسیده است.

هر یک از کتاب‌های این مجموعه با قیمت 7200 تا 9200 تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز