خبرگزاری کار ایران

سیدعباس عظیمی درباره برگزاری نمایشگاه "طلیعه مقاومت" مطرح کرد:

پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۱۳۱

در سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه عکس «طلیعه مقاومت» با ۴۰ اثر از ۱۰ هنرمند پیشکسوت با همکاری مشترک موسسه هنرمندان پیشکسوت، بنیاد رودکی و مجموعه برج آزادی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، در سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه عکس «طلیعه مقاومت» با ۴۰ اثر از ۱۰ هنرمند پیشکسوت با همکاری مشترک موسسه هنرمندان پیشکسوت، بنیاد رودکی و مجموعه برج آزادی آغاز به کار کرد.

سیدعباس عظیمی در رابطه با برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه "طلیعه مقاومت" یادآوری و تجلیل از جانفشانی و حماسه آفرینی غیور مردان و زنان ایرانی در ۸ سال دفاع مقدس است.  

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و سرپرست برج آزادی ادامه داد: این اتفاق مرور بخشی از تاریخ پر فراز و نشیب کشور در دوران ۸ سال دفاع مقدس است که اجازه ندادیم یک وجب از خاک ایران در دست دشمنان باشد.

عظیمی اضافه کرد: این نمایشگاه مرور ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان، ایثارگران و آزادگان و شهدا است. در شرایطی که یک کشور در مقابل خباثت و دشمنی کشورهای بسیاری ایستاد تا امروز ایرانیان با امنیت کامل، آرامش و امید زندگی کنند و باور داشته باشند که می‌توانند با اتحاد و همدلی ایران را بهتر از گذشته بسازند. 

لازم به توضیح است نمایشگاه گروهی"طلیع مقاومت" با ۴۰ اثر از هنرمندان پیشکسوت؛ جاویدالاثر کاظم اخوان، مرتضی اکبری، علی جوادیان، سعید صادقی، محمد صیادصبور، محمود حاج‌محمدی، علی کاوه، بهرام محمدی‌فرد، شهید محمدحسین مقصودی و زنده‌یاد رسول‌ملاقلی‌پور از ۳ خرداد در تالار آیینه برج آزادی تهران آغاز به کار و تا ۱۰ خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز