خبرگزاری کار ایران

دلنوشته فرزند زنده‌یاد علی مرادخانی در اولین سالگرد درگذشت پدر/ مخارج برگزاری سالگرد برای امور فرهنگی و موزه موسیقی هزینه شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۶۴۷

فرزند مرحوم علی مرادخانی، معاون اسبق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، که خرداد سال گذشته دارفانی را وداع گفت، در اولین سالگرد درگذشت پدر متنی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مرادخانی (فرزند مرحوم علی مرادخانی معاون اسبق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل اسبق موزه موسیقی ) که خرداد سال گذشته دارفانی را وداع گفت در اولین سالگرد درگذشت پدر فقیدش متنی را منتشر کرد. 

در متن منتشر شده از سوی محمدمرادخانی آمده است: 

«به نام خدا / با سلام و احترام

در آستانه فرا رسیدن نخستین سالروز درگذشت پدرم علی مرادخانی جلسه‌ای در موزه موسیقی مورخه سوم خرداد سال جاری برگزار و هیات مدیره محترم موزه موسیقی مطرح کردند که عزم آن دارند به رسم یادبود، مراسم سالگردی برای مرحوم علی مرادخانی با حضور همراهان، همکاران و هنرمندان گرامی برگزار کنند. 

بنده نیز پیشاپیش از حسن نیت این عزیزان آگاهم و از ایشان کمال قدردانی را دارم. اما اکنون که وضعیت اقتصادی در کشور مساعد نیست و مردم و کارمندان نهادهای دولتی و خصوصی با مشکلات مالی و معیشتی بسیاری مواجه‌اند و به تبعِ این شرایط صرف هزینه برای برگزاری این گونه مراسم در مکان‌های فرهنگی و هنری باید از اولویت کمتری برخوردار باشد، درخواست و پیشنهاد خانواده این است که تمام هزینه‌های مراسم مذکور، برای امور فرهنگی و هنری موزه موسیقی صرف گردد. 

بدون شک و از آنجا که پدرم از ابتدای بنیان نهادن موزه موسیقی ایران چون یک باغبان از این نهال نوپا مراقبت کرد تا زمانی که تقدیر الهی، او را از این دیار به دیار باقی رهسپار کرد، تمام هم و غمش پیشرفت و تعالی هنر و گستردگی ارتباط بین مردم با هنرمندان حوزه‌های مختلف بویژه هنر موسیقی بود، حتم دارم که از این تصمیم مشعوف و روانش شاد خواهد شد. 

باشد که این درخت تنومند و یادگار آغشته به هوای هنر و عطر موسیقی بیش از پیش و درخشان‌تر بر پیکره‌ی فرهنگی ایران عزیز به کار خود ادامه دهد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز