خبرگزاری کار ایران

اکران آنلاین فیلم سینمایی «تا ده بشمار» از چهارشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۵۵۰

فیلم سینمایی «تا ده بشمار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرید ولی زاده و بازی منوچهر زنده دل و غزال نظر، از امروز چهارشنبه اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سینمایی موسسه فوژان فیلم، اکران آنلاین فیلم سینمایی «تا ده بشمار» امروز ساعت ۵ عصرامروز چهارشنبه مورخ چهارم خرداد ماه در پلتفرم هاشور آغاز می‌گردد. 

این فیلم که نمایش خود را سالن سینماها تا ابندای اسفند ماه سال گذشته روی پرده به پایان رسانده بود، قرار بود فروردین ماه امسال اکران آنلاین خود را آغاز کند که با توجه به روند انتخاب شدن بهترین پلتفرم از نظر امنیتی در پخش، این فیلم در پلتفرم هاشور اکران آنلاین می‌شود. 

داستان «تا ۱۰ بشمار» روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیری با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه‌گونه تا شماره ۱۰ می‌شوند ونفر بازنده در این ماراتن شرط طرف مقابل را هر چه باشد باید بپذیرد. 

منوچهر زنده‌دل، غزال نظر، الناز باطنی، مانیا بابایی، بهرام حسینی و امیر نظر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

عوامل این فیلم عبارتند از طراح، تهیه‌کننده و کارگردان: فرید ولی‌زاده، نویسنده: کیانوش اسلامی، مدیر فیلمبرداری: حسین قلی‌پور، مدیر صدابرداری: مسعود حمیدیان، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، تدوین: سعادت بستام (TD)، آهنگساز: شهاب اکبری و جانشین تهیه و تولید: تبسم نعمتی. 

لینک اکران آنلاین فیلم سینمایی «تا ده بشمار» در هاشور را در اینجا یا یروی لینک پایین کلیک و مشاهده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز