خبرگزاری کار ایران

هم‌اندیشی «مرجعیت علمی قرآن کریم در پاسخ‌گویی به مسائل فکری جامعه معاصر» با حضور اندیشمندان ترک

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۳۴

نشست هم‌اندیشی «مرجعیت علمی قرآن کریم در پاسخ‌گویی به مسائل فکری جامعه معاصر» با حضور جمعی از اندیشمندان دانشگاه‌های ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست هم‌اندیشی «مرجعیت علمی قرآن کریم در پاسخ‌گویی به مسائل فکری جامعه معاصر» امروز (یکشنبه اول خرداد) با حضور جمعی از اندیشمندان دانشگاه‌های ترکیه برگزار می‌شود.

محل برپایی این نشست، سالن بین‌المللی غدیر دفتر تبلغات اسلامی در شهر قم است.

در این هم‌اندیشی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سبحانی (رئیس قطب تعمیق باورهای دینی)، حجت‌الاسلام محمدعلی میرزایی (دبیر علمی هم‌اندیشی) و حجت‌الاسلام یوسفی مقدم (مدیر پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآنی) از ایران سخنرانی می‌کنند. 

همچنین پروفسور شعبان علی دوزگون از دانشگاه آنکارا، پروفسور محمت امید از دانشگاه مرمره، طوبی اوزترک از دانشگاه آنکارا، پروفسور محمت اوکوران از دانشگاه چروم، خدیجه توکسوز از دانشگاه سلیمان دمیرل، پروفسور مراد دمیر کل از دانشگاه یلدریم بیازیت آنکارا، پروفسور مفید سلیم ساروهانی از دانشگاه آنکارا، پروفسور صدیق کورکماز از دانشگاه ازمیر، طوبی گونل از دانشگاه آنکارا، پروفسور آدم آرکان از دانشگاه استانبول و شیخ حسن قناعتی از محققان کشور ترکیه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

این نشست از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (قطب تعمیق ایمان دینی) با مشارکت موسسه البیان للتواصل و التاصیل برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز