خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی مرکز صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی و پلاک ترانزیت در ایران‌مال

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۹۵

راه‌اندازی مرکز صدور گواهی‌نامه رانندگی بین المللی و پلاک ترانزیت در ایران مال و فعال شدن فروشگاه‌های زنجیره‌ای صنایع دستی مورد توافق رؤسای هیأت مدیره کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و شرکت تجارت ایران مال قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، رؤسای هیأت مدیره کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و شرکت تجارت ایران مال به منظور افزایش و ارتقاء همکاری‌های فی‌مابین، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

از جمله مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه در حوزه خودرو می‌توان به مشارکت در برگزاری انواع رالی تورها، مسابقات اتومبیلرانی، برگزاری همایش‌های خودرویی و ایجاد نمایشگاه‌های دائمی و موقت، ایجاد کمپر پارک و مراکز اقامتی، تفریحی، اردوگاهی، ایجاد مراکز خرید و فروش خودرو و لوازم وسیله‌های نقلیه تاریخی و خاص و برگزاری رویدادهای آموزشی در راستای ترویج فرهنگ صحیح رانندگی، اشاره کرد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و ایران مال در حوزه صنایع دستی و گردشگری نیز با ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای صنایع دستی به منظور رونق هرچه بیشتر هنرهای بومی و توسعه صادرات غیر نفتی، برگزاری حراج‌های ملی و بین‌المللی آثار فاخر صنایع دستی کشور، برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در راستای جذب گردشگران، اجرای طرح‌های پژوهشی با هدف توسعه و ارتقاء همه جانبه صنعت گردشگری، برگزاری تورهای گردشگری و… همکاری خواهند داشت.

همچنین بر اساس همین توافق نامه به زودی مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی و پلاک ترانزیت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مرکز تجاری ایران مال افتتاح و ارائه خدمت خواهد کرد.

این تفاهم نامه همکاری به مدت ۵ سال معتبر و به امضای محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و جمشید اقبال‌پور رئیس هیأت مدیره شرکت تجارت ایران مال، رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز