خبرگزاری کار ایران

پیکر آیت‌ الله فاطمی‌نیا از مقابل مسجد دانشگاه تهران تشییع شد/ خاکسپاری در قم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۸۵۸

مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا صبح امروز از مقابل مسجد دانشگاه تهران برگزار و برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تشییع آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا صبح امروز (سه شنبه ۲۷ اردیبهشت) از مقابل مسجد دانشگاه تهران با حضور خیل عظیم شاگردان و دوستداران این عارف و علامه برجسته اخلاق و معرفت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که از ساعت ۹ صبح آغاز شد، پیام تسلیت رهبر انقلاب برای حاضرین قرائت شد. سپس زیارت عاشورا و مراسم عزاداری با ذکر مصائب سرور و سالار شهیدان برگزار شد. در ادامه آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران بر پیکر این عالم ربانی نماز خواند.

همچنین پیکر این عالم ربانی تا خیابان ولیعصر تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شد.

گفتنی است مراسم خاکسپاری در قم رأس ساعت ۱۷ امروز از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) خواهد بود.

حداد عادل، مسعود پزشکیان، حمید شاه‌آبادی، سیدمحمود علوی، علی اکبر صالحی، سیدمحمود رضوی و سیدمهدی جوادی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

استاد فاطمی نیا خطیب، استاد اخلاق، مورخ اسلامی و کتاب‌شناسی که در زمینه اخلاق و عرفان، حدیث و شعر عربی صاحب نظر و وجاهت علمی بود. این عالم عرفانی پس از پشت سر گذاشتن دوران بیماری، بامداد دوشنبه (۲۶ اردیبهشت) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز