خبرگزاری کار ایران

نگاهی امروزی به شاهنامه از منظری عکاسانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۷۴۹

پندار پازارگادی با نگاهی امروزی به شاهنامه عکس‌هایی صحنه‌پردازی شده را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا، عکس‌های صحنه‌پردازی شده پندار پازارگادی در گالری «BA GALLERY»  با نگاهی امروزی به شاهنامه فردوسی در محضر عمومی قرار می‌گیرد. 

پندار پازارگادی متولد ۱۳۶۱ تهران، از ۱۳۹۶ آموزش عکاسی را در نایلج ویلیج با دوره‌های تخصصی شروع کرد و پس از آن به عکاسی استودیو، پرتره، فضای باز و سپس عکاسی صنعتی و محصول در دبی رو آورد. 

با آغاز پن‌دمیک در ۱۳۹۸ به گسترش تجربه‌های هنری خود در عکاسی پرداخت و حضور در فضای هنری دبی، او را به سوی پیوندهای بین‌رشته‌ای هنر جلب کرد. 

او در این سال‌ها به تکمیل دوره‌های عکاسی هنری خود به صورت آنلاین در دبی و ایران پرداخت که سر آغاز پروژه سی‌گاه شد. 

در استیتمنت و بیانیه این نمایشگاه آمده است:

«حماسه کهنی چون شاهنامه همواره یکی از بزرگترین منابع تاریخ اساطیری است. که تصویر هویت ایرانی را از خلال نبردها و چالش‌های پهلوانان و جنگاوران به نمایش گذارده است. مجموعه حاضر حاصل جستجو و تمنایی است از دریچه دوربین من به این حماسه بزرگ، که با خوانشی مستقل و شخصی از شعر و کلام دستخوش دگردیسی شده و به شاه بیت‌هایی بدن‌مند و مجسم تبدیل شده است. پندها و اندرزهایی که در قالب پیکرها، در مواجهه با مسائل ملموس امروزی قرار گرفته، لباس امروز را پوشیده و با من امروزی مواجه است؛ بلکه بتواند لحظه‌ای تصویر جهان پر درد امروز را آرام‌تر و روشن‌تر سازد.» 

نمایشگاه سی‌گاه از جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۸ شب، به مدت ۷ روز تا ۶ خرداد به روی علاقه مندان گشوده است. 

آدرس با گالری: تهران، بلوار ارتش غرب بعد از محلاتی خیابان بهاران بن بست نسترن پلاک ۱ ساختمان مدرن پلازا، واحد ۶۰۳

۰۲۱۲۲۴۵۴۶۵۷ روزهای تعطیل: دوشنبه‌ها و پنج شنبه‌ها

ساعات کار: ۱۷ - ۲۰

http://www.bagallerytehran.com

ba@bagallertehran. com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز