خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت حسن ناهید در جشنواره تار و سه‌تار

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۳۳

کیوان ساکت از برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره تار و سه تار خبر داد.

به گزارش ایلنا، کیوان ساکت نوازنده (تار و سه‌تار و دبیر نهمین جشنواره تار و سه‌تار) گفت: اختتامیه جشنواره تار و سه‌تار پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ در تالار آوینی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

این نوازنده در ادامه بیان کرد: شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره واقعا عالی بودند و حدود ۱۶۶ نفر وارد مرحله نهایی شدند که از تاریخ ۱۸ اردیبهشت گروه‌های سنی الف، ب و ج مورد ارزیابی داوران قرار گرفتند. به نظر من و داوران این افراد واقعا یک استعداد در حوزه موسیقی هستند. 

دبیر جشنواره تار و سه‌تار افزود: قرار است در مراسم اختتامیه برگزیدگان معرفی شوند و جوایز به آن‌ها اهدا شود. همچنین بخشی از این برنامه به بزرگداشت استاد حسن ناهید پیشکسوت ساز نی اختصاص دارد. 

وی در پایان گفت: همچنین بخش دیگر این جشنواره به اجرای «ارکستر وزیری» به خوانندگی وحید تاج اختصاص دارد که سرپرستی و آهنگسازی این گروه به عهده من است. در این اجرا قطعاتی از ساخته‌های خودم برای مخاطبان اجرا می‌شود. 

اعضای گروه عبارتند از: اشکان مرادی کمانچه، وحید سلیمانی کمانچه، علی اکبر خادم تنبک، سالار زمانیان تار، کیارش ساکت تار، سیاوش ساکت سازهای کوبه ای، مهدی غلامی دف، وحید تاج خواننده، کیوان ساکت سرپرست و آهنگساز، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز