خبرگزاری کار ایران

«پالی فینک بزرگ» ماجرای نوجوانانی که قهرمان می‌سازند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۰۱۱

کتاب «پالی فینک بزرگ» ماجرای نوجوانان یک مدرسه را روایت می‌کند که برای رقابتی بزرگ آماده می‌شوند تا پالی فینک را که ماجراهای عجیب و غریب درست می‌کند، انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «پالی فینک بزرگ» نوشته اَلی بنجامین توسط کیوان عبیدی آشتیانی ترجمه و به همت نشر افق در ۴۰۵ صفحه و با قیمت ۱۲۰ هزار تومان روانه بازار شده است.

در پشت جلد کتاب آمده است:

این پالی فینک افسانه‌ای کیست که بچه‌ها از او یک قهرمان ساخته‌اند؟

کیتلین در مدرسه‌ای کوچک ثبت‌نام می‌کند که کلاس هفتمش فقط ده دانش‌آموز دارد و تمام دانش‌آموزها از پسری به نام پالی فینک حرف می‌زنند. پالی که سال گذشته در این مدرسه درس می‌خوانده و باعث تمام اتفاق‌های عجیب و غریب، بامزه و درعین حال دردسرساز بوده، ناگهان غیبش زده. حالا کیتلین مسئول برگزاری رقابتی می‌شود تا پالی فینک بزرگِ بعدی را انتخاب کنند.

اَلی بنجامین که در خانه‌ای قدیمی در حومه‌ی نیویورک بزرگ شد، بیشتر دوران کودکی‌اش را در طبیعت گذراند و عاشق بازی با حشرات و قورباغه‌ها بود. رمان عروس دریاییِ او در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و رمان پالی فینک بزرگ در سال ۹۱۰۲ از سوی مجله‌ی پابلیشرز ویکلی و کِرکِس ریویو به عنوان بهترین رمان سال برگزیده شد. رمان‌های او به بیست‌وپنج زبان ترجمه شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز