خبرگزاری کار ایران

ماهنامه داخلی «هزار و یک شبِ شهرزاد» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۲۱۲

شماره صفر ماهنامه «هزار و یک شبِ شهرزاد» به همت پردیس تئاتر شهرزاد منتشر شد.

به گزارش ایلنا، پردیس تئاتر شهرزاد به منظور اطلاع‌رسانی، نقد و نظری بر اجراهای صحنه‌ای و معرفی اجراهای تئاتر در سالن‌های نمایش تهران، شماره صفر نشریه خود را منتشر کرد.

این شماره از «هزار و یک شب شهرزاد» شامل گزارش، نقد و گفتگوهایی با هنرمندان نمایش است و علاقه‌مندان می‌توانند در این شماره نقدهایی بر نمایش بک تو بلک، ترانه‌های شرقی، او و دوستانش به همراه گفتگوهایی با جواد خواجوی، امید نیاز، هانا کامکار در کنار معرفی اجراهای تئاتر شهرزاد و جدول کل اجراهای تهران را بخوانند.

این ماهنامه خصوصی در زمینه تئاتر بدون وابستگی دولتی و مستقل منتشر می‌شود و قرارست که تریبونی برای تمام گروه‌های تئاتری شود و در شماره‌های آتی ضمن معرفی برنامه‌های تئاتر شهرزاد، نگاهی به سراسر مجموعه‌های تئاتری و هنرمندان عرصه نمایش باشد.

نشریه «هزار و یک شب شهرزاد» به صاحب امتیازی پردیس تئاتر شهرزاد، مدیرمسئولی شهرزاد جعفری و سردبیری مریم رودبارانی به صورت ماهنامه به بررسی نمایش‌های روی صحنه تئاتر شهرزاد می‌پردازد.

نشریه «هزار و یک شب شهرزاد» شامل مطالبی چون گزارش اجراهای روی صحنه پردیس شهرزاد، گفتگو با مسعود دلخواه دبیر دومین جشنواره تئاتر شهرزاد، فراخوان جشنواره شهرزاد و گفتگو با ایرج راد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما، گفتگو با جواد خواجوی و هانا کامکار می‌شود.

گفتگو با امید نیاز، کارگردان تئاتر، یادداشت محمدحسن خدایی درباره کنسرت نمایش‌های «او و دوستانش» و «ترانه‌های شرقی»، گفتگو با نسیم ادبی بازیگر نمایش خونین زار، و یادداشت احسان زیورعالم بر نمایش «مستخدم» به کارگردانی سهند خیرآبادی از دیگر مطالب این شماره است.

در این شماره نرگس کیانی، سمانه استاد، محمدحسن خدایی، احسان زیورعالم اعضاء تحریریه، پریسا هاشمی مدیر هنری و محمد هاشمی گرافیست هستند.

علاقمندان می‌توانند برای مطالعه نشریه به سایت تئاتر شهرزاد به نشانی زیر مراجعه کنند:

https://shahrzadtheater.ir/wp-content/uploads/2022/04/سایت.pdf

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز