خبرگزاری کار ایران

«دل تار» ‎قطعه جدیدی از بهنام خدارحمی منتشر شد+صوت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۹۱

بهنام خدارحمی (نوازنده و آهنگساز) جدیدترین تک‌آهنگ خود با نام «دل تار» را پس از اخذ مجوز وزارت ارشاد، تولید و ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا، بهنام خدارحمی (نوازنده و آهنگساز) که در حیطه موسیقی سنتی، پاپ و کلاسیک بیش از دو دهه فعالیت کرده، جدیدترین آهنگ خود با نام «دل تار» را تولید و منتشر کرد. 

خدارحمی طی دو دهه فعالیت با هنرمندانی چون علیرضا افتخاری، حسین خواجه امیری (ایرج) اکبر گلپایگانی، بهرام حصیری، محمد معتمدی و برخی دیگر همکاری کرده است. 

در حال حاضر بهنام خدارحمی مدت زمانی است که به منظور حمایت از موسیقی کلاسیک ایرانی و ترویج و گسترش آن با توجه به شرایطی که موسیقی سنتی ایران بخصوص در این چهل و اندی سال طی کرده است فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید موسیقی‌های بدون کلام ایرانی بیشتر کرده است.

 

 

در همین راستا قطعه‌ی جدید «دل تار» با آهنگسازی و تنظیمی از وی منتشر شد که تکنوازی تار این آهنگ را امیر احدی برعهده داشته و توسط محمد یوسفلی صدابرداری شده است. دوبیتی سعید محمدبیگی و خطاطی رحیم دودانگه طرح لیبل ”دل تار” را نقش و نگار خاصی داده است. گفتنی است که این قطعه در صدای دنیای هنر فراهم شده است. 

‎از آثار بدون کلام بهنام خدارحمی می‌توان به آلبومهای «یه قاشق آرامش» و آلبوم قدیمی «تاپ، طلا» و همچنین تک‌آهنگ‌های «با من گریه کن»، «ماه و مه»، «آرام باش»، «شیرعلی مردون»، «اصلاً چرا» و «آرام بخواب» اشاره کرد. 

‎ بهنام خدارحمی کتاب «سمفونی یک نفره» را هم با محوریت موسیقی نوشته که از سری داستان‌های فارسی است و زندگی پر پیچ و خم یک آهنگساز مطرح را روایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز