خبرگزاری کار ایران

نمایش «کشتار روز تهران» در جشنواره کلرمون فرانسه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۹۲۰

فیلم کوتاه «کشتار روز تهران» به نویسندگی و تهیه کنندگی حسین تهرانی و کارگردانی حسام حمیدی در جشنواره‌ی کلرمون فرانسه به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه «کشتار روز تهران» به کارگردانی حسام حمیدی در بخش بازار جشنواره‌ی کلرمون به نمایش در می‌آید.

حسام حمیدی به تازگی جایزه ی بهترین کارگردانی را از فستیوال معتبر "ریودوژانیرو" دریافت کرده است.

کلرمون فرانسه به عنوان مهمترین فستیوال تخصصی فیلم کوتاه جهان شناخته می‌شود که بزرگترین بازار فیلم کوتاه را نیز در اختیار دارد.

هر سال در این فستیوال بیش از ۴۵۰ فیلم از میان چندین هزار اثر رسیده انتخاب می‌شود که در ده‌ها سالن سینما به نمایش در می‌آیند.

کلرمون از لحاظ عددی نیز رکوردهای عجیبی در اختیار دارد. در سال - ۲۰۱۷ میلادی - و در سی و نهمین دوره خود با ثبت حضور ۱۶۰ هزار تماشاگر و بیش از ۴ هزار دست اندرکار صنعت سینما، عنوان یکی از پر ازدحام ترین فستیوال های سطح جهان را به خود اختصاص داد، که با توجه به ماهیت اختصاصی آن برای فیلم های کوتاه آماری شگفت انگیز است.

حمیدرضا کرمی، مهران آتش زای، روزبه سینکی، مهرنوش سلیمی، فواد امیری و حسین تهرانی در «کشتار روز تهران» ایفای نقش کرده‌اند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی،تدوین: مهرداد اکبری، مجری طرح: دنا رسام، مشاور روانشناسی فیلمنامه: هدی تهرانی، مدیر صدابرداری: امیر شاهوردی، صداگذاری: عرفان ابراهیمی، طراح گریم: مهرنوش سلیمی، طراح لباس: کوثر خرّم

طراح صحنه: مجید ایرانی، جلوه های ویژه بصری: مرتضی مقدسی، برنامه ریز: حدیث کریمیان، مدیر تولید: کیان صادقیان، منشی صحنه: لیدا صادقی، عکاس: رضا گوهری

طراح پوستر: احسان برآبادی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، مدیر تدارکات: کیوان مرادآبادی

پخش بین الملل این فیلم بر عهده «دنا‌ رسام» است.

گفتنی است جشنواره کلرمون از ۲۸ ژانویه تا ۴ فوریه (۸ تا ۱۴ بهمن ) در فرانسه برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز