خبرگزاری کار ایران

کنسرت علیرضا پوراستاد در تالار وزارت کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۶۵۲

خواننده قطعه «پریشانی» در نخستین اجرای زنده رسمی خود شامگاه دوشنبه ۴ بهمن در سالن وزارت کشور روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا، کنسرت علیرضا پوراستاد (خواننده موسیقی تلفیقی) شامگاه دوشنبه ۴ بهمن در سالن وزارت کشور روی صحنه رفت. 

علیرضا پوراستاد پس از اجرای قطعه  «پریشانی»  گفت: برای این لحظه خیلی سال تلاش کردم. این لحظه برایم بسیار عزیز است و خدا را شکر می‌کنم که امشب در کنار شما به آرزویم رسیدم.

او در ادامه گفت: این دوسال عزیزان زیادی را از ما گرفت. سال‌های سخت و تلخی را گذراندیم و لحظات مثل کابوسی بود که سخت و سخت می‌گذشت.

وی با اشاره به درگذشت تلخ علی انصاریان و انتشار ویدئویی که این فوتبالیست با قطعه «پریشانی» پوراستاد در حال رانندگی و اشک ریختن است، گفت: جای خیلی‌ها اینجا خالی است و هرگز دوست نداشتم شنیده شدن آثار من بواسطه تلخیِ درگذشت چهره‌های مردمی باشد.

پس از این صحبت‌های پوراستاد، ویدئوی علی انصاریان در سالن پخش شد و سپس قطعه «پریشانی» در سالن اجرا شد و همه سالن این اثر را با خواننده آن همخوانی کردند. 

پس از اتمام این قطعه پرطرفدار، علیرضا پوراستاد از همه حاضرین در سالن خواست که بایستند و به احترام علی انصاریان دست بزنند. 

این خواننده در ادامه با گرامیداشت روز مادر گفت: مادرها همیشه بهترین‌ها را برای فرزندانشان می‌خواهند. این عشق همیشه نامحدود است و قابل تقدیر.

او در ادامه با اجرای قطعه «باید تموم می‌شد» نخستین اجرای زنده خود را به پایان رساند. 

کنسرت علیرضا پوراستاد در سالن وزارت کشور توسط موسسه رنگین کمان هنر جوان و تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی برگزار شد. این اجرا برای تاریخ ۹ بهمن هم تمدید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز