خبرگزاری کار ایران

موسی نجفی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی‌ شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۵۲۸

«موسی نجفی» با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مدت چهار سال به سمت ریاست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی‌ منصوب شد.

به‌گزارش ایلنا، با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «موسی نجفی» از تاریخ سوم بهمن ۱۴۰۰ برای مدت ۴ سال به ریاست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد.

شایان ذکر است که در ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ نجفی با حکم وزیر علوم به‌عنوان سرپرست پژوهشگاه منصوب شده بود.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی (یاوران علمی) آن پژوهشگاه نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به‌ویژه «تحول در علوم انسانی» ایفا نمائید.

 امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه مرجع علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و سند دانشگاه اسلامی در حوزه علم و فناوری و سبک زندگی اسلامی_ایرانی با رویکردی تحول‌گرایانه و مسئله‌محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید و توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

محمدعلی زلفی‌گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز