خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش «جزیره لانگولیو» ویژه خردسالان و کودکان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۱۸۹

نمایش «جزیره لانگولیو» به نویسندگی کیومرث قنبری آذر و کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «جزیره لانگولیو» به نویسندگی کیومرث قنبری آذر و کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی از ۶ تا۳۰ بهمن، سه روز پایانی هر هفته ساعت ۱۷، با مشارکت و حمایت فرهنگسرای نیاوران در سالن شماره ۲ این فرهنگسرا به صحنه خواهد رفت.

نمایش لانگولیو داستان پسر بچه‎ای است که به درس و مدرسه علاقه‌ای نداشته و در عوض شیفته دریانوردی است تا اینکه...

هدف از این نمایشگاه آگاهی‌رسانی به کودکان نسبت به نقش مهم آموزش و تحصیل در زندگی‎شان است.

نمایش‌های پینوکیو، چوپان دروغگو، سفر به شهر قصه‎ها، زردک و خانوم کوچیک، خرگوش کوچولو و آبنبات هویجی، کلاغه به خونش نرسید و... از دیگر آثار به نمایش گذاشته امیررضا توکلی است که مورد استقبال مخاطبین فرهنگسرای نیاوران نیز قرار گرفته است.

عوامل نمایش جزیره لانگولیو عبارتند از:

آهنگساز: امیررضا توکلی، طراح لباس و صحنه: کتایون همتی و امیر قاسمی، بازیگران: بهنام امین، فاطمه پیرهادی، ریحانه فلاح،  ابوالفضل رحیم زاده، مانی اسکندری.

علاقمندان می‎توانند برای تماشای نمایش «لانگولیو» ضمن رعایت تمامی دستورالعمل‎های بهداشتی، سه روز پایانی هر هفته، ساعت ۱۷ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

به علت اجرا با نصف گنجایش سالن برای هماهنگی جهت تهیه بلیت با شماره ۰۹۱۲۷۱۶۹۵۶۷ تماس گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز