خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره فیلم شهر در تابستان ۱۴۰۱/ موسسه «تصویرشهر» به‌ عنوان پخش‌کننده آثار سینمایی هم فعالیت خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۵۳۹

آیین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید مؤسسه «تصویر شهر» با حضور اعضای هیأت مدیره موسسه روز شنبه دوم بهمن در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه «تصویر شهر»، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه «تصویر شهر» روز شنبه دوم بهمن با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم و نمایش، محسن برمهانی مدیرکل تامین و رسانه بین‌الملل صدا و سیما، حسن خجسته مدیر ارشد فرهنگی، برنا فیروزی مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست صدا و سیما، امیر بوالی مدیر گروه تولیدات فاخر مرکز سیما فیلم، جواد میرزا آقازاده مدیر طرح و برنامه مرکز سیما فیلم، محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی و مدیر امور سینماهای جشنواره فجر، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مسعود نجفی، غلامرضا موسوی، سیدمسعود اطیابی، محمدحسین فرحبخش و جمعی دیگر از مدیران، مسئولان، هنرمندان و کارکنان موسسه «تصویر شهر» در پردیس ملت برگزار شد. 

هاشم میرزاخانی در ابتدای این مراسم با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، در سخنانی گفت: دقیقا سه سال از زمان زندگی و فعالیت کاری‌ام را در خدمت چنین مجموعه‌ای بودم و با حضور اعضای هیات مدیره قدرتمند و همکاران بسیار خوبی که داشتم، در کنار هم توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. خوشحالم که برنامه‌ها و قول‌هایی که در روز اول معارفه‌ام ارائه کرده بودم، عملی شد. بازسازی‌ها، اضافه شدن صندلی به سالن‌های سینما و بالا بردن سطح تولیدات مجموعه، ازجمله این وعده‌ها بود که در پردیس‌های چهارگانه مؤسسه تصویرشهر اتفاق افتاد. 

وی با ابراز خوشحالی ازعدم تعدیل نیروی انسانی به دلیل اپیدمی کرونا در دوران حضورش در موسسه، درباره ادامه همکاری سینمایی‌اش بیان کرد: از کار خدمت در سینما فراغتی حاصل نخواهد شد و همچنان در خدمت سینما خواهم بود، در «سینماشهر» خدمت خواهم کرد و امیدوارم در راستای اعتلای فرهنگ و هنر قدمی برداریم و خاطرات خوشی از ما بجا بماند. 

میرزاخانی با بیان اینکه در چرخه تولید و اکران بودیم، از دریافت مجوز پخش آثار سینمایی خبر داد و گفت: می‌خواهم خبری به شما بدهم که هنوز رسانه‌ای نشده است و آن اینکه خوشبختانه توانستیم با حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به اخذ مجوز پخش آثار سینمایی شویم و از این‌پس مؤسسه «تصویرشهر» به‌عنوان پخش‌کننده نیز در خدمت سینماگران خواهد بود. 

در ادامه، مجید اکبرشاهی با تشکر از هیات مدیره و حسن نیت‌شان، و همچنین اعتماد حجت الاسلام و المسلمین امرودی ریاست محترم سازمان فرهنگی و هنری بایت اعتمادشان، در گزارشی به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و گفت: در مدت چند سال، زحمات زیادی کشیده شده و گام‌های بلندی برداشته شده است اما کرونا برخی از کارها را ناتمام گذاشت. لذا ما در ادامه همین مسیر حرکت خواهیم کرد. 

وی افزود: تحویل گرفتن یک موسسه که مدیرش آقای میرزاخانی است، بسیار مشکل و سخت است و فضایی را ایجاد می‌کند که باید رویکرد و چشم‌انداز بزرگ را طراحی کرد. به آقای میرزاخانی، خداقوت و خسته نباشید می‌گویم. وی همچنان عضو هیات مدیره خواهد بود و ما نیز خواهان کمک‌ها و حمایت‌هایش هستیم. 

وی به تشریح برخی برنامه‌هایش پرداخت و بیان کرد: برنامه‌ها و رویکردهایم را در چند بخش مطرح می‌کنم. نیروی انسانی؛ سرمایه هر مجموعه‌ای است. دغدغه‌مندی و اراده نیروی انسانی مجموعه برای من ارزشمند است؛ لذا باید سعی کرد دغدغه معیشتی کارکنان کاهش یابد. 

مدیرعامل جدید مؤسسه «تصویرشهر» یادآور شد: همچنین در تجهیز و نگهداری پردیس‌ها با توجه به فعالیت حدود ۱۵ سال، باید به مسئله فرسودگی و انجام اقدامات بهسازی اقدام فوری و ویژه کرد. در مجموعه پردیس‌ها لازم است در کنار توسعه فرهنگی وهنری، به توسعه اقتصادی هم توجه داشت. و همچنین برای برندینگ مجموعه و بهره مندی از این پتانسیل برنامه‌های خوبی طراحی شده است. 

اکبرشاهی در ادامه از برگزاری جشنواره «فیلم شهر» خبر داد و گفت: بنا داریم جشنواره «فیلم شهر» را به صورت بین‌المللی در تابستان ۱۴۰۱ برگزار کنیم. احتمال دارد که تغییراتی در نحوه برگزاری جشنواره داشته باشیم که بعد از تایید هیأت مدیره محترم اعلام خواهد شد. 

وی، مهمترین نقشه راه در موسسه را بحث تولید دانست و بیان کرد: تولید مهمترین و اصلی‌ترین ماموریت موسسه «تصویر شهر» در فصل جدید فعالیت هاست که با بهبود وضعیت اقتصادی و قول مساعد ریاست محترم سازمان فرهنگی و هنری آماده تولید خواهیم شد. این امر تغییر آرایش نیروها و بهره مندی از تجربیات قبلی را می‌طلبد که به مرور زمان این اتفاق خواهد افتاد. 

در بخش بعدی مراسم، حسن خجسته رئیس هیأت مدیره مؤسسه «تصویرشهر» گفت: از آقای میرزاخانی تشکر می‌کنم. وی توان بالایی برای کار و ذهن پر ایده‌ای دارد. اینجا برایش مقیاس محدودی بود و او باید به جای بزرگتری می‌رفت. البته کار در حوزه فرهنگ، سخت است. امیدوارم آقای میرزاخانی همینطور که در پردیس ملت موفق بود، در موقعیت شغلی جدیدش هم موفق باشد. 

وی تصریح کرد: متر و معیاری برای ارزیابی عملکرد مدیران فرهنگی وجود ندارد. البته در حوزه‌های عمران و توسعه چنین معیاری وجود دارد اما کار فرهنگی گاهی ۵ تا ۱۰ سال زمان می‌برد تا به نتیجه برسد و گاهی نتایج حاصل‌شده دیده نمی‌شود. گاهی هم عواملی وجود دارند که ممکن است نتیجه کار را معکوس کنند. با این‌وجود، کار فرهنگی کاری جهادی است و تلاش در این حوزه، هزاران برابر حوزه‌های دیگر ارزشمند است. تولید اصلی‌ترین ماموریت ما در موسسه تصویر شهر است. 

در بخش آخر برنامه آیت ایزدیان مشاور عالی رییس سازمان فرهنگی هنری ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) درباره پیشرفت‌های موسسه «تصویرشهر» و پردیس ملت در زمان فعالیت هاشم میرزاخانی صحبت کرد و در ادامه گفت: برای انتخاب مدیرعامل جدید افراد مختلفی مطرح شدند و رزومه‌های متعددی بررسی شد. در نهایت از بین دو نفر در کمیته انتصابات آقای اکبرشاهی با رای بیشتر انتخاب شدند. امیدوارم هر دو بزرگوار در جایگاه‌های جدید خود موفق باشد. 

در پایان با اهدای لوح هیات مدیره و هدایایی به هاشم میرزاخانی از زحمات ایشان تقدیر و مجید اکبرشاهی به عنوان مدیرعامل جدید موسسه تصویر شهر معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز