خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۲۰ هدیه بلاعوض ازدواج و فرزندآوری به اعضای صندوق اعتباری هنر

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۱۹۹

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ فقره هدیه ازدواج و فرزندآوری به هنرمندان عضو صندوق اهدا شده است، گفت: مبلغ هدیه ازدواج و فرزندآوری در قالب طرح شمیم و جوانه ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره و پنج میلیون تومان هدیه بلاعوض است.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ فقره هدیه ازدواج و فرزندآوری به هنرمندان عضو صندوق اهدا شده است، گفت: مبلغ هدیه ازدواج و فرزندآوری در قالب طرح شمیم و جوانه ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره و پنج میلیون تومان هدیه بلاعوض است.

فرزاد طایفه حیدری، ادامه داد: پرداخت هدیه ازدواج و فرزندآوری در قالب تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه یکی از حمایت‌های نوین صندوق اعتباری هنر در دولت سیزدهم است که به عنوان هدیه به اعضای واجد شرایط پرداخت می‌شود. تشویق به ازدواج و فرزندآوری از اهداف این طرح است.
حیدری در خصوص افراد واجد شرایط این طرح گفت: به اعضایی که از اول مهر ماه سال ۱۴۰۰تا پایان ۱۴۰۱ صاحب فرزند شوند؛ تحت عنوان طرح «جوانه» مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره با کارمزد ۲ درصد همراه با مبلغ ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض تقدیم می شود. همچنین تسهیلات طرح شمیم طرح حمایتی ازدواج است که به اعضایی که برای اولین بار ازدواج می‌کنند، تخصیص می یابد.
وی افزود:  تاریخ ثبت رسمی عقد ازدواج باید در بازه زمانی اول مهرماه ۱۴۰۰ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ باشد تا این تسهیلات به اعضا تعلق گیرد.  
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری در خصوص مدارک مورد نیاز اظهار داشت: در طرح شمیم، معرفی نامه از حوزه های تخصصی ذیربط به انضمام اصل تقاضای متقاضی، ارائه گواهی برابر اصل صفحات سند رسمی‌ ازدواج و همه صفحات شناسنامه زوجین‌ برای دریافت این وام ضروری است. متقاضیان دریافت تسهیلات طرح جوانه‌ (فرزندآوری) باید ضمن ارائه معرفی نامه از حوزه های تخصصی ذیربط اصل تقاضای متقاضی، گواهی‌ برابر اصل کارت ملی و تمامی شناسنامه نوزاد و والدین را ارائه دهند.
وی با بیان اینکه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از طریق بانک قرض الحسنه رسالت به اعضا ارائه می‌شود، گفت: متقاضیان واجدشرایطی که در بانک رسالت حساب ندارند باید با مراجعه به سامانه www.mresalat.ir نسبت به ثبت نام و عضویت در کانون همیاری اجتماعی و افتتاح حساب اقدام کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز