خبرگزاری کار ایران

«نان و انار» روی میز تدوین رفت/ پایان فیلمبرداری در بانه کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۰۲۸

فیلم کوتاه «نان و انار» به نویسندگی و کارگردانی مهتاب حسنی با پایان فیلمبرداری در بانه کردستان، در حال سپری کردن مراحل فنی است.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «نان و انار» به نویسندگی و کارگردانی مهتاب حسنی با پایان مراحل فیلمبرداری خود در شهرستان بانه به تدوین و مراحل فنی رسید.

مهتاب حسنی دانش آموخته دانشگاه ساپینتزا رم ایتالیا و این فیلم دومین تجربه او در مقام کارگردانی‌اش است.

«نان و انار»، روایتگر داستان مردی به نام هیوا است که در زندگی خود بر سر دو راهی قرار گرفته و باید تصمیم مهمی بگیرد.

هیوا حسنی، کیانوش کریمی، طوبی امین زاده، سمیه دیوان، تبسم مرادپور و عطا عزیزی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل فیلم کوتاه «نان و انار» عبارت است از:

نویسنده وکارگردان: مهتاب حسنی، مشاور کارگردان: حسن نجم‌آبادی، مدیر فیلمبرداری: مهدی کرمی، صدابردار: پژمان راژ، دستیار کارگردان: هادی حسنی، مدیر تولید و برنامه ریز: یاور محمدی، منشی صحنه: مهوش شیخی، عکاس: امید محمدی،گریم: آرزو حسنی، دستیاران فیلمبردار: افشین ملکی و سامان پاسیان، دستیار صدابردار: متین نصرالهی، دستیار تدوین: یاشار محمودی، تدارکات: آرتین مریمی و مبین خدری، پشتیبانی فنی: امین سواری زاده، با تشکر از : عبدالله حسنی، آیدا کوچکی، ناصر عزیزی، مطلب، بختیار و جبار آزادی، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه کننده: مهتاب حسنی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز