خبرگزاری کار ایران

رفتن عزت‌الله ضرغامی به مزار شجریان انتقاد برانگیز شد/ما کم حافظه نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۵۶۲

چندی پیش عزت‌الله ضرغامی (وزیر میراث فرهنگی فعلی و رییس صدا و سیمای سابق) طی سفر مشهد و توس بر مزار محمدرضا شجریان رفته بود که این کار اعتراض صفحه رسمی «خانه شجریان» را برانگیخته و بیانیه‌ای در همین راستا صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صفحه رسمی «خانه شجریان» به انتشار عکس عزت‌الله ضرغامی بر مزار محمدرضا شجریان در شهر توس، واکنش نشان داد و در همین راستا بیانیه‌ای صادرکرد. 

کلیت بیانیه درخواست شجریان ازصدا و سیما در سال هشتاد و هشت مبنی بر پخش نشدن آثارش از تلویزیون را مطرح کرده است. طی این اتفاق محمدرضا شجریان قطعه «ربنا» را استثنا دانسته بود، اما عزت‌الله ضرغامی رییس وقت صدا و سیما این خواسته را نادیده گرفت و به این ترتیب این اثر خاطره‌انگیز دیگر از تلویزیون و رادیو پخش نشد که در بیاینه این عمل لجبازی ضرغامی و هم‌فکرانش نامیده شده و روی این موضوع تاکید شده که؛ «ما کم حافظه نیستیم و فراموش نکرده‌ایم که بودید و چه کردید.»

گفتنی است،‌ سید عزت‌الله ضرغامی که هم‌اکنون به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی فعالیت می‌کند، به مدت ۱۰ سال (از۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳) ریاست سازمان صدا و سیما را برعهده داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز