خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه نقاشی «جایزه مونه» با موضوع «گل»/ رویدادی با آثار هنرمندان نسل‌نو

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۵۲۹

نمایشگاه نقاشی «جایزه مونه» با موضوع گل، با حضور هنرمندان و صاحبان اثر در گالری پردیس ملت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، آرت یونیتی آذرماه سال جاری فراخوانی را تحت عنوان «جایزه مونه» منتشر کرد و از همه هنرمندان دعوت کرد تا در مسابقه نقاشی با موضوع «گل» شرکت کنند چرا که در تاریخ هنر، گل، علاوه بر سویه زیباشناختی آن، با رویکردهای متفاوت به اقتضای زمان و مکان، محورِ آثار هنرمندان عمده‌ای قرار گرفته است. 

۱۵۰۰هنرمند برای حضور در این رویداد درخواست دادند و حدود ۴ هزار ارسال کار ارسال شد. از میان آن‌ها ۴۰۴ اثر وارد مرحله دوم شدند. در نهایت ۱۳۵ کار از ۸۶ هنرمند توسط فرح اصولی، علیرضا آدم بکان و رسول اکبرلو که اعضای هیات انتخاب را تشکیل داده‌اند؛ انتخاب شد. 

مخاطبان می‌توانند به آثار منتخبان خود (در زمان تماشای آثار امکان رای دادن به صورت اسکن کیو آر کد وجود دارد) رای داده و در روز اختتامیه بر اساس آرای مردمی و آرای داوران به سه منتخب اول تا سوم سه نشان با عناوین نشان پیچک، نشان نیلوفرآبی و نشان آفتابگردان اهدا می‌شود. 

این نمایشگاه به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای بازدید حضوری از نمایشگاه «جایزه مونه» تا یکم بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ به خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینما گالری ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.  همچنین تمامی آثار در سایت www. artunity. art قابل تماشا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز