خبرگزاری کار ایران

۲ دستور آیت‌الله رئیسی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی جزیره هرمز

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۷۱۵

رئیس‌جمهوری در ادامه سفر خود به استان هرمزگان به جزیره هرمز رفت و از نمایشگاه صنایع‌‌دستی مردم این منطقه بازدید کرد. ‌

به‌گزارش ایلنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از نمایشگاه صنایع‌‌دستی مردم جزیره هرمز بر توجه ویژه به صنعت دست مردم جزیره تاکید و از مسئولان مرتبط خواست برای فروش محصولات آنان اقدام کنند.

رئیس جمهوری پس از گفت و گوی صمیمی با مردم این جزیره، از مراحل تکمیل رینگ دور جزیره و ظرفیت‌های مهم گردشگری هرمز هم بازدید کرد و دستورات لازم برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری این منطقه مهم را صادر کرد.

دیدار با خانواده شهید عباس زراعت و تاکید بر رسیدگی به خانواده معظم شاهد، بازدید از بافت قدیم جزیره هرمز و بررسی مسائل بهداشت و درمان جزیره هم از دیگر برنامه‌های ابراهیم رئیسی در این سفر چند ساعته بود.

آیت‌الله ‌رئیسی ‌در دیدار با مردم جزیره هرمز اظهار کرد: «برای بیان اهمیت جزیره هرمز برای کشور همین بس که مقام معظم رهبری توجه خاص به این جزیره دارند و چند مرتبه به صور خاص اسم آن را برده‌اند.»

رئیس جمهوری و هیئت همراه همچنین از نمایشگاه صنایع‌دستی بانوان هنرمند این جزیره دیدن کرد و اهمیت صادرات محصولات صنایع‌دستی این جزیره با استفاده از بسته‌بندهای شکیل را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز