خبرگزاری کار ایران

اعلام جزییات روند دریافت مجوز نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مد و لباس

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۱۷۳

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، طی اطلاعیه‌ای روند دریافت مجوز برای برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مد و لباس ایرانی اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام کرد: به استناد بند (۲۱) ماده (۲) قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب ۱۲/۱۲.۱۳۶۵ مجلس شورای اسلامی، این کارگروه در رویکردی تخصصی اعلام کرد: مجوز برگزاری نمایشگاه و جشنواره مد و لباس ایرانی – اسلامی صرفا با هدف نمایش آثار برای موسساتی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه فعالیت دریافت کرده‌اند و بند برگزاری جشنواره و نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی – اسلامی در اساسنامه آن‌ها وجود داشته باشد، صادر خواهد شد. 

مجریان برگزاری این رویدادها که مایل هستند همراه با نمایش آثار، کارهای تولید شده خود و شرکت‌کنندگان را برای فروش در نمایشگاه و جشنواره عرضه کنند، می‌بایست علاوه بر اخذ مجوز برگزاری رویداد از کارگروه هماهنگی‌های لازم به منظور فروش آثار را از اتحادیه مربوط و تأییدیه مکان را نیز از اداره اماکن ناجا اخذ کنند. 

بدیهی است کار گروه همچنان حمایت خود را از برگزاری رویدادهای طرح و طراحی محور در عرصه مد و پوشاک ادامه خواهد داد و در صورت وجود موانع، با هماهنگی ادارات کل صمت استان‌ها زمینه نظارت بر رویدادها و نمایشگاه‌ها را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز