خبرگزاری کار ایران

مهلت دو روزه ناشران خارجی برای رفع نواقص ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۷۰۰

ناشران و نمایندگی ناشران خارجی متقاضی حضور در «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» از فردا دوشنبه (بیستم دی‌ماه ۱۴۰۰) به مدت دو روز تا سه ‌شنبه (بیست‌ویکم دی‌ماه ۱۴۰۰) فرصت دارند که نواقص ثبت‌نامی خود را برطرف کنند.

به گزارش ایلنا، امکان و فرصتی برای ناشران و نمایندگی ناشران خارجی که ثبت‌نام‌شان در «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» ناقص مانده است فراهم شده تا بتوانند نواقص ثبت‌نامی خود را تکمیل و برطرف کنند.

به همین علت این گروه از متقاضیان حضور در «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» از روز دوشنبه (بیستم دی‌ماه ۱۴۰۰) به مدت دو روز تا سه ‌شنبه (بیست‌ویکم دی‌ماه ۱۴۰۰) فرصت دارند تا درخصوص رفع نواقص ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

یادآوری می‌شود مبنای عرضه کتاب‌ها از سال ۲۰۱۷ به بالا خواهد بود.

همه ناشران و نمایندگی ناشران خارجی که ثبت‌نام‌شان کامل شده است نیز می‌توانند در این مدت با ورود به صفحه خود نسبت به ویرایش اطلاعات نشر، شماره حساب، متصدی غرفه و غیره اقدام کنند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز