خبرگزاری کار ایران

تیتراژ فیلم «کن-پامنار» با صدای سالار عقیلی و ترانه‌ای از محمد صالح‌علا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۶۶۵

سالار عقیلی قطعه «شرح روزگار» را با ترانه‌ای از محمد صالح‌علا برای تیتراژ فیلم «کن – پامنار» خواند.

به گزارش ایلنا، «شرح روزگار» جدیدترین قطعه سالار عقیلی است که با ترانه‌ای از محمد صالح‌علا برای تیتراژ فیلم «کن – پامنار» به کارگردانی اشکان درویشی خوانده شده است.

موسیقی این قطعه را حمیدرضا گلشن ساخته، تنظیم و میکس و مستر آن را ایمان کی‌پیشینیان انجام داده و ضبط وکال این قطعه در استودیو کرگدن انجام شده است.

نوازندگان قطعه «شرح روزگار» عبارتند از: زهی: مسعود نوروزی، سه تار: حمید بهروزی‌نیا، کمانچه: علی سریری، نی: اسحاق چگینی، سنتور: حسین حراج‌زاده، عود: سعید شاهری، پرکاشن: شهریار رحیمی.

«کن - پامنار» که بر اساس طرحی از اشکان درویشی و با فیلمنامه سیروس همتی ساخته شده، روایتی از زندگی کودکان کار در محله‌های فقیرنشین مناطق پایین شهر تهران و حمایت از دختران مظلوم افغانستان است.

درآمد حاصل از بلیت‌فروشی «کن – پامنار» از طریق موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی که در تولید این فیلم نیز همکاری کرده، در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

سیامک صفری و فریبا کوثری بازیگران «کن – پامنار» هستند. این فیلم بازیگران دیگری هم دارد که معرفی خواهند شد.

بخشی از عوامل «کن - پامنار» عبارتند از: تهیه‌کننده: شیما جبرائیلی‌پور، کارگردان: اشکان درویشی، مشاور پروژه: فریبا کوثری، مجری طرح: آسیه اسدزاده، موسسه نقطه عطف سینما تئاتر، فیلمنامه‌نویس: سیروس همتی، مشاور فیلمنامه: پیمان عباسی، مدیرتولید و جانشین تهیه‌کننده: مهشید خسروی، مدیر فیلمبرداری: محمد مقیمی، مدیر صدابرداری: علیرضا کریم‌نژاد، تدوین و اصلاح رنگ: امیرحسین تحسینی، طراح چهره‌پردازی: دانیال شعاعی، طراح صحنه و لباس: اشکان درویشی، دستیار اول کارگردان: بهزاد صفار، برنامه‌ریز: حدیث کریمیان، منشی صحنه: صفورا برسان، مدیر تدارکات: علی نعمتی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: سالار مجد، هماهنگی: محمدحسین عابدینی و مهربان اسماعیل‌پور، تجهیزات و پشتیبانی فنی: حیدر احسانی، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا و سید حسین رسولی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز