خبرگزاری کار ایران

دیدار تهیه‌کنندگان سینما با مدیرعامل بنیاد فارابی؛

ضرورت انتقال تجربه تهیه‌کنندگان پیشکسوت سینما به جوان‌ها برای هم‌افزایی در آثار بنیاد فارابی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۵۷۱

تهیه‌کنندگان فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره فیلم فجر با مدیرعامل این بنیاد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، تهیه‌کنندگان فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با سید مهدی جوادی مدیرعامل این بنیاد دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که با دعوت بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد، تهیه‌کنندگان سینما همچون مجید برزگر، محمود بابایی، سیدصادق میرکریمی، عباس نادران و محسن صرافی حضور داشتند.

سید مهدی جوادی مدیرعامل بنیاد در این دیدار گفت: برای هم‌افزایی در آثار بنیاد سینمایی فارابی نیاز است تهیه‌کنندگان پیشکسوت سینما به تهیه‌کنندگان جوان مشاوره و تجربیات خود را به آن‌ها انتقال دهند تا در جشنواره فیلم فجر شاهد حضور یکپارچه و درخشان فیلم‌ها باشیم.

جوادی با توجه به حضور پررنگ بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: در فضای رسانه‌ای نیز در زمینه معرفی هرچه بهتر آثار همراه و پشتیبان دوستان هستیم تا فیلم‌ها را آنطور که شایسته هستند به مخاطبان معرفی کنیم.

حبیب ایل‌بیگی سرپرست بخش فرهنگی بنیاد و معاون اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی نیز در این نشست گفت: تنوع آثار فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر یکی از اتفاقات مهم امسال است که هرکدام جنس خاص خود را دارا هستند، این تنوع آثار می‌تواند به سبد اکران کمک کند و مخاطبان متنوعی را جذب و به سینما بکشاند.

در پایان تهیه‌کنندگان حاضر در جلسه پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

بنیاد سینمایی فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با فیلم‌های «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «نگهبان شب» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب و «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز