خبرگزاری کار ایران

سامانه ارتباط مستقیم با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۲۹۳

سامانه ارتباط مستقیم با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان «سخنی با وزیر» با هدف رسیدگی و تسریع در امور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در دولت مردمی با حضور دستیار وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، محمود شالویی روز چهارشنبه در حاشیه رونمایی از سامانه ارتباط مستقیم با وزیر فرهنگ گفت: آغاز به کار این سامانه با این هدف است که جامعه بزرگ فرهنگی و هنری بتوانند به صورت مستقیم با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط باشند و مشکلات، مسائل و تقاضای خود را در این سامانه ثبت کرده و از طریق همین سامانه پیگیری کنند.

وی ادامه داد: یکی از نیازمندی های امروز جدی جامعه فرهنگی و هنری ایجاد فرصت ارتباط مستقیم اهالی فرهنگ و هنر با وزیر فرهنگ است تا نظرات خود را بدون واسطه با وی مطرح کرده و به همین دلیل سامانه ارتباط با وزیر راه‌اندازی شده است.

دستیار وزیر فرهنگ ابراز امیدواری کرد: این سامانه فرصت مناسبی را فراهم می‌کند تا همه افرادی که در موضوعات فرهنگی و هنری نظراتی دارند مطرح کرده و مدیران و مسئولان این وزارتخانه از این نظرات در برنامه ها و تصمیمات فرهنگی و هنری کشور بهره‌مند شوند.

این سامانه به نشانیsokhan.farhang.gov.ir از هم اکنون قابل دسترس برای اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و عموم شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز