خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

امروز بیش از هر زمانی به بازگویی مبارزات شهدا نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۵۷۷

استاندارد بوشهر در راستای برنامه کاروان هنری روایت حبیب به ایلنا گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری به افکار، اندیشه‌ها و بازگویی و بازیابی مبارزاتی که شهدا بخصوص شهید سلیمانی خلق کردند و آفریدند نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «کاروان هنری روایت حبیب» عنوان پروژه‌ای است که توسط حوزه هنری در شهرها و استان‌های کشور در حال اجراست. عوامل این برنامه به مناسبت فرارسیدن شهادت سردار قاسم سلیمانی به ۱۰ استان کشورمان سفر می‌کنند و به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌پردازند. 

در راستای این اتفاق پروژه کاروان هنری روایت حبیب به استان بوشهر نیز سفر کرده است. از جمله برنامه‌های «کاروان هنری روایت حبیب» در استان بوشهر می‌توان به برنامه‌های شعر، نماهنگ، فیلم کوتاه و تیزر فرهنگی، تئاتر، حماسه‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی و سرود با مشارکت هنرمندان ملی و استانی با موضوع سردار مقاومت شهید سلیمانی و شهدای مقاومت استان بوشهر از جمله رئیسعلی دلواری اشاره کرد. 

احمد محمدی‌زاده (استاندار بوشهر) در این‌باره گفت: همانطور که رهبر فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است و در این مکتب درس‌های متنوع و متعددی وجود دارد. 

او افزود: هم اکنون افراد همراه شده با «کاروان هنری روایت حبیب» به استان بوشهر آمده‌اند و برنامه‌هایشان را در زادگاه شهید رئیسعلی دلواری که از مبارزین ضد استعماری بین‌المللی است، اجرا می‌کنند. این برنامه‌های معنوی حتما آثار زیادی روی نوجوانان و جوانان ما می‌گذارند. 

استاندار بوشهر در پایان بیان کرد: امروز ما بیشتر از هر زمان دیگری به افکار، اندیشه‌ها و بازگویی و بازیابی مبارزاتی که شهدا بخصوص شهید سلیمانی خلق کردند و آفریدند که منتهی به پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی در عرصه منطقه و جهان شد، نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز