خبرگزاری کار ایران

اثر ارکسترال آیدین الفت منتشر شد+صوت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۵۵۹

«آواز رفتن» اثر شنیده نشده آیدین الفت با همراهی تعدادی از نوازندگان از جمله پوررنگ شیرازی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قطعه «آواز رفتن»، راسپودی برای پیانو و ارکستر، اثری از آیدین الفت منتشر شد.

آهنگسازی این اثر به عهده آیدین الفت بوده و مهران اکرمی تنظیم آن را به عهده داشته است.

از دیگر عوامل تولید این اثر می‌توان به آیدین الفت (نوازنده پیانو)، علی جعفری پویان، تینا جامه گرمی، مونیکا لران، رایین نورانی، علیرضا چهره‌قانی (نوازندگان ویولن اول و دوم)، سهراب برهمندی، دانیال جورابچی، علیرضا دریایی، صبا صفوی (نوازنده ویولا)، کریم قربانی، مجید اسماعیلی مهرداد عالمی (نوازندگان ویولنسل)، زنده یاد پورنگ‌پور شیرازی، هادی اسماعیلی (نوازنده کنترباس) و آرین قیطاسی (نوازنده ابوا) اشاره کرد. ناشر اثر نیز نشر و پخش جوان است.

راسپودی اثری تک موومانی و اپیزودیک است با اپیزودهایی که (به‌ لحاظ حالت، تونالیته و رنگ موسیقایی) بسیار متنوع‌اند، اما کلیتی یکپارچه دارند.

 

 

«آواز رفتن» در استودیو شهر صدای پارسیان ضبط شده و امید نیک بین ناظر ضبط بوده است.

 آیدین الفت و پورنگ‌پور شیرازی هر دو بودند که در مرداد و آبان ماه امسال چهره در نقاب خاک کشیدند. آیدین الفت موزیسین و از متخصصان و مهندسان با سابقه حوزه صدا بود که روز پنجشنبه چهاردهم مرداد ماه پس از چند روز مبارزه با بیماری کووید ۱۹ در سن چهل و هشت سالگی در بیمارستان رسول اکرم (ص) تهران چشم از جهان فرو بست. پورنگ پورشیرازی (نوازنده کنترباس و پیانو) نیز پس از چند سال بیماری در سن چهل و هفت سالگی هفدهم آبان‌ماه دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز