خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس امید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۶۷۷

فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید از سوی معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جشنواره، یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس امید با هدف شناسایی، معرفی و حمایت از دانشجویان خلاق و مستعد در زمینه فیلم کوتاه و عکس، تشویق و الگوسازی دانشجویان در راستای واکنش‌گرایی نسبت به چالش‌های موجود در جامعه و دوری از انفعال به خصوص در حوزه آسیب‌های اجتماعی و کمک به تولید محتوای فرهنگی، آموزشی و ترویجی برگزار می‌شود. 

محورهای موضوعی این دوره از جشنواره علاوه بر موضوع آزاد، شامل «آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد»، «گردشگری و توسعه پایدار» و «تهران؛ پایتخت ایران» می‌شود. 

همچنین طبق فراخوان دوره یازدهم جشنواره امید؛ فیلم کوتاه، عکس، فیلمنامه و عکس فیلم از بخش‌های مسابقه رقابتی این جشنواره اعلام شده اند. 

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید، ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ اعلام شده و نمایش فیلم‌های منتخب، نمایشگاه عکس‌های منتخب و مراسم اختتامیه این جشنواره نیز در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. 

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به نشانی festivalomid. ir مراجعه کنند. 

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و به دبیری مسعود مکاری در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز