خبرگزاری کار ایران

بررسی کارکردهای علوم اجتماعی در جامعه مدنی و سیاست‌گذاری در یک نشست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۰۱۶

انجمن جامعه‌شناسی ایران با همکاری انجمن علمی مطالعات صلح ایران و سایر انجمن‌های علوم اجتماعی کشور نشست علوم اجتماعی و صلح را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هشتمین همایش روز ملی علوم اجتماعی، گرامیداشت دکتر غلام حسین صدیقی با موضوع "علوم اجتماعی و جامعه: کارکردهای علوم اجتماعی در جامعه مدنی و سیاست‌گذاری" برگزار می‌شود.

در این نشست، نعمت‌اله فاضلی (عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) با موضوع "مجازی شدن، مرگ علوم انسانی و اجتماعی است یا احیای آن؟"، مجتبی مقصودی (رئیس هیأت مدیره انجمن علمی مطالعات صلح ایران) با موضوع "دانش مطالعات قومی در چنبره ادبیات ناصلح" و محمد منصورنژاد (عضو هیأت مدیره انجمن علمی مطالعات صلح ایران) با موضوع "علوم اجتماعی و صلح در قالب چهار رهیافت" به ایراد سخن می‌پردازند.

دبیر این نشست علمی - پژوهشی ماندانا تیشه یار (عضو هیأت علمی موسسه آموزش عالی بیمه اکو، دانشگاه علامه طباطبایی) است.

نشست "علوم اجتماعی و جامعه: کارکردهای علوم اجتماعی در جامعه مدنی و سیاست‌گذاری" روز پنج شنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

این همایش در محیط اسکای روم برگزار می‌شود، به نشانی: HTTPS://b2n.ir/isapef

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز