خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزش مبانی موسیقی ویژه خبرنگاران و منتقدان برگزار می‌شود/ «کپسول موسیقی» در فرهنگستان هنر

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۲۹۴

مجموعه فرهنگی‌هنری آسمانِ فرهنگستان هنر کارگاه آموزش مبانی موسیقی ویژه خبرنگاران و منتقدان برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، کارگاه آموزش مبانی موسیقی ویژه خبرنگاران و منتقدان با عنوان «کپسول موسیقی» با حضور آرش امینی عضو گروه تخصصی موسیقی فرهنگستان هنر و یونس شکرخواه استادیار دانشگاه تهران و متخصص دانش ارتباطات در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد. 

به پیشنهاد گروه تخصصی موسیقی این فرهنگستان، با هدف آشنایی با واژگان رایج حوزه خبر و گزارش موسیقی در رسانه‌ها، سبک‌شناسی و مبانی بنیادین موسیقی، کارگاه فشرده و کوتاه‌مدت تخصصی با عنوان «کپسول موسیقی» در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد. 

این کارگاه در چهار جلسه، شامل سه جلسه «آشنایی با مبانی موسیقی» توسط آرش امینی و یک جلسه آشنایی با «نقد علمی رسانه‌ای» توسط یونس شکرخواه، برگزار خواهد شد. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر تا پایان آذر ۱۴۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ با شماره‌های فرهنگستان هنر تماس بگیرند یا رمزینه پاسخ سریع (QR-Code) درج‌شده روی پوستر را اسکن کنند. این کارگاه از دی ۱۴۰۰ شروع و در روزهای پنجشنبه برگزار خواهد شد. 

پس از پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز