خبرگزاری کار ایران

آغاز انتشار کتاب‌های دانشگاهی نشر عنوان/ وبلاگ‌نویسی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۱۷۰

نشر عنوان با انتشار کتاب وبلاگ نویسی تالیف و گردآوری مصطفی محمودی و ندا الماسیان طهرانی فعالیت خود را در بخش نشر کتب دانشگاهی نیز آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، نشر عنوان کتاب آموزشی دانشگاهی وبلاگ‌نویسی را که به صورت مشترک توسط مصطفی محمودی (مدیر فرهنگی و رسانه‌ای، کارشناس هنری و مدرس دانشگاه) و ندا الماسیان طهرانی (کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و فریلسنر روابط عمومی و رسانه) به رشته تحریر درآمده است منتشر کرد.

نویسندگان در توضیح چرایی تالیف کتاب فوق نوشته‌اند: "امروزه وبلاگ نویسی و انتشار محتوا در فضای وب با فراگیر شدن عضویت در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان با استقبال کمتری مواجه شده و روز به روز از تعداد فعالین این حوزه کاسته می‌شود. البته دلیل اصلی این کار می‌تواند هجوم عامه مردم به سمت استفاده از پیام‌رسان‌ها و عضویت در شبکه‌های اجتماعی باشد. ولی در این میان نبایستی از مزایای وبلاگ نویسی و انتشار محتوا در فضای وب غافل شد. وبلاگ‌ها را می‌توان بر اساس محتویات و یا نحوه نوشتن آنها تقسیم بندی کرد، ساد‌ه‌ترین نوع وبلاگ همان نوع نوشتاری عادی است. ولی امروزه فتوبلاگ با محتوای تصویری ویدئو بلاگ با محتوای فیلمی  و میکروبلاگ که برای نوشتن پیام‌های کوتاه لحظه‌ای است. پا به عرصه فضای مجازی گذاشته‌اند. کتابی که در دست دارید تلاش دارد شما را با ساده‌ترین روش‌های ممکن با این امکانات آشنا کند."

 در تالیف این کتاب جدیدترین سر فصل‌های آموزشی درس وبلاگ‌نویسی رشته‌های کاردانی و کارشناسی مد نظر قرار گرفته و از این رو می‌تواند به عنوان یک منبع آموزشی مناسب و کاربردی برای دانشجویان و سایر علاقه‌مندان مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب وبلاگ نویسی در قطع وزیری و ۱۲۲ صفحه با بهای ۴۵ هزار تومان توسط نشر عنوان به بازار نشر عرضه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز