خبرگزاری کار ایران

«نفس نفس» اثر فرزاد بختیاری منتشر شد+صوت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۷۹۷

«نفس نفس» نام قطعه‌ای است که علی فرهاد ترانه و ملودی آن را سروده و اشکان عرب تنظیم و مهدی کریمی میکس و مستر آن را برعهده داشته است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، فرزاد بختیاری (خواننده جوان پاپ) که پیش از این قطعات احساسی دیگری را منتشر کرده بود، تک‌آهنگ جدید خود را به گوش مخاطبان موسیقی پاپ رساند.

«نفس نفس» نام قطعه‌ای است که علی فرهاد ترانه و ملودی آن را سروده و اشکان عرب تنظیم و مهدی کریمی میکس و مستر آن را برعهده داشته است. در این اثر بهروز میرزایی به عنوان نوازنده گیتار به هنرنمایی پرداخته است. 

 

 

گفتنی است، فرزاد بختیاری فارغ التحصیل رشته حقوق است، اما به دلیل علاقه‌اش به موسیقی و اینکه از شاگردان محمد گلپایگانی و علیرضا افتخاری است، از سال ۱۳۹۵ به صورت حرفه‌ای پا به عرصه موسیقی گذاشت؛ در این مدت با انتشار قطعاتی همچون «این عشقه»، «شیدایی»، «صد و چند سالگی»، «خونه خراب» و… توانسته نظر مخاطبان موسیقی را به خود جلب کند. 

وی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: علاقمندان به هنر موسیقی و خوانندگی باید روی صداسازی و نت خوانی کار کنند تا بتوانند در شروع تمرینات شبیه خواننده‌های مشابه تقلید صدا کنند تا در نهایت با هماهنگ‌سازی ترانه و ملودی صدای خود را پیدا کنند. 

بختیاری گفت: خواندن کتاب‌های موسیقی برای یک خواننده واجب است. اگر می‌خواهید یک خواننده ماندگار شوید باید اطلاعات موسیقی داشته باشید. بازار موسیقی امروز ایران پر از خوانندگان کم اطلاعی هست که یک روز می‌آیند و دو روز بعد از مارکت حذف می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز