خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان مسابقه نمایشنامه‌نویسی «کودک و شهر» معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۵۸

مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگ هنری شهرداری تهران برگزیدگان نمایشنامه‌نویسی «کودک و شهر» را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مدیریت هنرهای نمایشی معاونت هنری نخستین دوره مسابقه نمایشنامه‌نویسی «کودک و شهر» با هدف تولید نمایشنامه با کیفیت کودک، توسعه و ترویج هنر نمایشنامه‌نویسی و با توجه ویژه به حقوق شهروندی کودکان را برگزار کرد.

این مسابقه در ۳ بخش اصلی و با تاکید بر کودک، نشاط و امید به زندگی، کودک و اخلاق شهروندی و کودک و حقوق شهروندی، اقتباس از داستان‌های دینی و مذهبی و اقتباس از اسطوره‌های ایرانی و روایات پهلوانی و حماسی برگزار شد.

در نهایت از مجموع ۸۳ اثر ارسالی به دبیرخانه، با داوری حسین فدایی‌حسین، فهیمه میرزاحسین و سلما محسنی اردهالی ۵ اثر برگزیده و اسامی برگزیدگان روز سه‌شنبه ۹ آذر به شرح زیر اعلام شد:

۱- زندگی زباله‌ای/ نوشته؛ سیدمحسن موسوی جایزه اول بخش کودک و شهر

۲- سبزک و آرزوی کوچک یک پاکبان/ نوشته؛ لیلا بیگوند جایزه دوم بخش کودک و شهر

۳-گربه و سرایدار / نوشته؛ میلاد حسینی جایزه سوم بخش کودک و شهر

۴-مقتل طفلین / نوشته؛ وحید درویشی جایزه اول بخش مذهبی

۵-سئنامرگو / نوشته؛ ماندانا عبقری جایزه اول بخش ملی

از برگزیدگان با اهدای هدایایی از سوی معاونت هنری تقدیر به عمل آمد.

همچنین از میان آثار رسیده، با انتخاب هیات داوران تعدادی از نمایشنامه‌هایی که متناسب با فضای موجود در سازمان فرهنگی هنری امکان اجرا دارند، با حمایت معاونت هنری سازمان به صورت دوره‌ای و چرخشی در مراکز سازمان به اجرا درخواهند آمد که چگونگی امکان و اجرای آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز