خبرگزاری کار ایران

رینارد روباهه به هرمزگان رفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۴۲

نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری در تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان هرمزگانی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، این نمایش نوشته آرتور فاکویز و ترجمه مریم سلطانیان از روز ۱۴ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در شهرها و جزایر استان هرمزگان اجرا خواهد شد.

سپیده و سحر زینلی، هاشم خلیلی و احمد تیموری بازیگران این نمایش هستند. عادل بزدوده به عنوان مشاور هنری و محمد نجفی به عنوان آهنگساز با این نمایش همکاری می‌کنند.

«رینارد» روباهی است که با شوخی‌های افراطی و دروغگویی، حیوانات جنگل را به ستوه آورده است. از این‌رو حیوانات جنگل دادگاهی برای رسیدگی به شکایت‌هایی که از او دارند تشکیل می‌دهند. دادگاه یک سال به رینارد فرصت می‌دهد تا دست از کارهایش بردارد و...

نمایش «رینارد روباهه» به ترتیب در محله‌های حاجی‌آباد، احمدی، فین، بندرعباس (پالایشگاه)، ایسین، قلعه قاضی، پل، خمیر، بستک، جناح، بندرلنگه، قشم، لارک، سیریک، میناب و ابوموسی استان هرمزگان روزانه دو تا سه نوبت اجرا خواهد داشت.

برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل قصه‌گویی، اجرای تئاتر و پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن‌های کانون خواهد بود.

تماشاخانه‌های سیار کانون با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرها و روستاهای مختلف کشور به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز