خبرگزاری کار ایران

جلسه مدیران جشنواره موسیقی فجر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۷۴۴

جلسه دبیر و مدیران سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با سرپرست معاونت امور هنری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه دبیر و مدیران سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با سرپرست معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور محمد اله‌یاری فومنی (سرپرست دفتر موسیقی و رییس سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر) برگزار شد، حسن ریاحی (دبیر)، اردوان جعفریان (مدیر بخش بین الملل)، امیرعباس ستایشگر (عضو هیت انتخاب) و محسن رجب‌پور (عضو شورای ارزیابی جشنواره سی و ششم) گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات برای برگزاری این دوره جشنواره ارائه کردند.

محمود شالویی (سرپرست معاونت امور هنری) نیز با تاکید بر اهمیت جشنواره‌های هنری فجر گفت: جنبه‌ها و مشخصه‌های هنری جشنواره موسیقی فجر و حضور گسترده و موثرهنرمندان و گروههای هنری در جشنواره موسیقی فجر مورد توجه است.

بخش رقابتی جشنواره نیز فرصتی است تا آثار و تولیدات موسیقی با نگاه کارشناسی و تخصصی ارزیابی شود. بخش بین المللی جشنواره موسیقی فجر نیز اهمیت قابل توجهی دارد و به ارتباط با گروههای هنری دیگر کشورها کمک می‌کند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه سال جاری به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز