خبرگزاری کار ایران

کودکان نقاش ایرانی در رمانی خوش درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۱۹۸

کودکان ایرانی تحت حمایت کانون پرورش فکری در پنجمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور رومانی یک جایزه بزرگ و ۹ نشان طلا و دیپلم افتخار دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، ۱۰ عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنجمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور رومانی یک جایزه بزرگ و ۹ نشان طلا و دیپلم افتخار دریافت کردند. 

این مسابقه با موضوع «شهر و محل زندگی شما» در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۱۸۰۰ اثر از ۱۵ کشور، ۱۰ کودک ایرانی موفق به کسب جایزه، نشان و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند. 

کیمیاپور رضایی ۹ساله از کانون بهبهان استان خوزستان در این مسابقه، جایزه بزرگ و دیپلم افتخار را از آن خود کرد. 

همچنین آنیسا جافری ۷ساله از کانون خرم‌آباد استان لرستان، فرشته عبدی ۱۲ساله و حدیثه عالمی ۱۰ساله هر ۲ از کانون شیرین‌سو استان همدان، الناز خدابخشی ۱۰ساله از کانون چرمهین استان اصفهان، نگین یارعلی ۱۴ساله از کانون داران استان اصفهان، نیکو جنتی ۱۲ساله از کانون ملک‌شهر استان اصفهان، ستایش نصوحی ۱۱ساله از کانون مبارکه استان اصفهان، نیروانا روستایی ۱۰ساله از کانون اهواز استان خوزستان و بیتا جدی ۱۰ساله از کانون گرمی استان اردبیل، از مسابقه بین‌المللی رومانی نشان طلا و دیپلم افتخار دریافت کردند. 

همچنین، یک نشان طلا نیز از این مسابقه به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفته است. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۳۰ اثر در مسابقه بین‌المللی نقاشی رومانی با موضوع «شهر و محل زندگی شما» شرکت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز