خبرگزاری کار ایران

حکم دبیران جشنواره هنرهای تجسمی فجر امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۱۷۱

دبیرکل چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، حکم دبیران بخش‌های «آینه در آینه» و «تجسم هنر» را امضا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، سیدعباس میرهاشمی (دبیرکل چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر)، حکم دبیران بخش‌های «آینه در آینه» و «تجسم هنر» را امضا کرد. 

 طبق این احکام احسان آقایی به عنوان دبیر بخش «آینه در آینه» و اردشیر میرمنگره به عنوان دبیر بخش «تجسم هنر» انتخاب شدند. 

«آینه در آینه» مجموعه‌ای از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، حوزه هنری و انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، در موضوع هنر انقلاب است که در این نمایشگاه به نقاشی دیواری می‌پردازد. 

همچنین «تجسم هنر» بخش استان‌های جشنواره است که در این بخش یک مدیر هنری در استان‌ها انتخاب شده که از میان هنرمندان ساکن و با توجه به توانمندی‌های بومی نمایشگاهی را همزمان با جشنواره فجر، در استان مربوط برگزار کند. 

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از پانزدهم تا سی‌ام بهمن ۱۴۰۰ با دبیرکلی عباس میرهاشمی در تهران و ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود. جشنواره هم اکنون در مرحله فراخوان است و هنرمندان تا ۱۲ دی فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی Fajrfestival. ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز