خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت منوچهر طیاب در فرهنگستان هنر/رونمایی از یادنامه هنرمند و افتتاح «موزه اعضای پیوسته فرهنگستان هنر»

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۶۶۰

بزرگداشت استاد منوچهر طیاب، عضو جاوید فرهنگستان هنر، با رونمایی از کتاب یادنامه این استاد فقید، در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بزرگداشت منوچهر طیاب (عضو جاوید فرهنگستان هنر) با رونمایی از کتاب یادنامه این استاد فقید، در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود. 

این مراسم با سخنرانی بهمن نامورمطلق (رئیس این فرهنگستان)، علیرضا قاسم‌خان (دبیر علمی بزرگداشت)، محمدرضا اصلانی (نویسنده و فیلم‌ساز)، احمد ضابطی‌جهرمی (نویسنده و مستندساز) و همسر منوچهر طیاب؛ برگزار خواهد شد. اجرای این برنامه نیز بر عهده شهرام درخشان (گوینده و فیلم‌ساز) خواهد بود. 

این برنامه با رونمایی از کتاب یادنامه منوچهر طیاب، افتتاح «موزه اعضای پیوسته فرهنگستان هنر»، بازدید از کتاب‌های اهدایی استاد طیاب به کتابخانه تخصصی این فرهنگستان و نمایش فیلم مستند «درباره استاد طیاب» همراه خواهد بود. 

گفتنی است، این مراسم روز سه‌شنبه، ۹ آذر ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در سالنِ ایرانِ فرهنگستان هنر، واقع در خیابان ولیعصر، پایین‌تر از تقاطع طالقانی، شماره ۱۵۵۲، برگزار خواهد شد. ضمناً این برنامه از طریق نشانی b2n. ir/h88988 به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز