خبرگزاری کار ایران

معرفی داوران بخش عکس و پوستر نخستین فصل‌واره فرهنگی و هنری «ایثار»

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۰۳

آمنه ملکی، حمید ساروخانی و مهدی اسدی تبار به عنوان داوران بخش عکس و پوستر نخستین فصل‌واره فرهنگی و هنری «ایثار» معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، طی احکامی از سوی دبیر نخستین فصل‌واره فرهنگی و هنری «ایثار» آمنه ملکی، حمید ساروخانی و مهدی اسدی تبار داوری آثار بخش عکس و پوستر این فصل‌واره را عهده‌دار شدند.

آمنه ملکی دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک، مدیرگروه گرافیک و مدرس دانشگاه، نویسنده و مولف نیز است. ملکی حضور در چندین نمایشگاه داخلی و خارجی را در کارنامه هنری خود دارد.

حمید ساروخانی دارای مدرک دکترای تخصصی زبانشناسی، پژوهشگر و یکی دیگر از داوران بخش عکس و پوستر است. وی برنامه ریز و طراح و مدیر اجرایی نمایشگاه «دولت عشق» در استان‌های کشور، دبیر اجرایی برگزاری نمایشگاه در کشورهای الجزایر و چین، عضو شورای سیاستگذاری هنرهای تجسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، طراح صحنه و تهیه کننده تئاتر و همچنین داور چندین دوره برگزاری مسابقات عکس و پوستر بوده است. ساروخانی اکنون رئیس اداره هنرهای تجسمی و ادبی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مهدی اسدی تبار متولد ۱۳۶۴ و دارای کارشناس ارشد گرافیک و مدرس دانشگاه است. اسدی تبار حضور در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی از جمله چین. اسپانیا. سوئیس. مکزیک و ترکیه را در کارنامه خود دارد. همچنین در بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی جوایز متعددی را دریافت کرده است.

اولین فصل‌واره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» به همت اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران به دبیری عبدالله مرتضوی از تاریخ ۱ مهرماه آغاز شده و اختتامیه آن روز ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود.

این فصل‌واره برای اولین بار در طول یک فصل به اجرای برنامه‌های متنوع از جمله سرود، تئاتر خیابانی، نمایشگاه پوستر و عکس، مسابقه نمایشنامه نویسی صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز