خبرگزاری کار ایران

پیش‌فروش نمایش کمپانی مرگ آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۶۳

نمایش «کمپانی مرگ» به کارگردانی امیررضا ملکی و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، پیش فروش بلیت‌های سه روز نخست خود را در سایت تیوال آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، نمایش «کمپانی مرگ» به کارگردانی امیررضا ملکی و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، پیش فروش بلیت‌های سه روز نخست خود را در سایت تیوال آغاز کرد.

این نمایش که  ۱۵ آذر به طور رسمی اجرای عموم خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند، از امروز ۶ آذر ۱۴۰۰، امکان پیش خرید بلیت‌های سه روز نخست را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

سه اجرای نخست این نمایش با تخفیف ۳۰ درصد برای عموم مخاطبان در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال و نشانی  https://www.tiwall.com/p/deathcompany۲ نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

در خلاصه داستان نمایش کمپانی مرگ آمده است: «گاهی فراموشی نقطه پایان نیست وقتی مرگ یک آرزو می‌شود.»

این نمایش که کاری از گروه تئاتر آمانج است با نقش‌آفرینی امیرعلی آلوسی، نوید ‌احمدزاده، الهام احمدی، کیوان ‌احمدی، رضا بابایی، دنیا خشنو، نیوشا رضوانی، نسیم سروش، امیر شیخ‌زاده و علی غفاری در ساعت ۱۸ سالن صنوبر این پردیس تئاتری روی صحنه خواهد رفت.

دستیاران کارگردان این پروژه نمایشی نوید ‌احمدزاده و الهام احمدی هستند. منشی صحنه و برنامه‌ریز سلما فغانی، طراح صحنه، طراح موسیقی و انتخاب موسیقی امیررضا ملکی، ساخت دکور را ذبیح الله ملکی، غلام مهدوی‌نسب و حسین محمدی بر عهده دارند.

طراح لباس الهام احمدی، دوخت لباس ناهید عظیمی، گریم  فاطمه حسین‌خانی، طراح نور امیر شیخ‌زاده، نوید ‌احمدزاده و طراح پوستر و اقلام تبلیغاتی هیبت احمدی، روابط عمومی و مشاور رسانه زهرا ‌شایان‌فر، تبلیغات مجازی تئاتربازها، موشن‌گرافی سیروس فرزین، جلال چاوشی، ساخت تیزر  آیدین میرزا، عکاس امیرحسین حجتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز