خبرگزاری کار ایران

اهدای ۷۰۰ بسته فرهنگی همراه با کتاب به کودکان ساکن در مناطق کم برخوردار

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۶۸

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در راستای تقویت و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه در قالب پویش «کتاب در حرکت»، ۷۰۰ بسته فرهنگی همراه با کتاب به کودکان و نوجوانان ساکن در مناطق کم برخوردار اهدا کرد.

به گزارش ایلنا، پویش «کتاب در حرکت» با شعار «بخوان و به دیگری بسپار» در راستای تقویت و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه، در تازه‌ترین اقدام خود تعداد ۷۰۰ بسته فرهنگی همراه با کتاب را از طریق اتوبوس کتابگرد هُدهُد به کودکان و نوجوانان ساکن در مناطق کم برخوردار اهدا کرد.

به گفته رییس گروه مبادله و اهدای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در کنار کتاب، هدایای فرهنگی شامل بسته‌های لوازم التحریر، عروسک‌های نمدی و غیره در میان کودکان توزیع شده است. همچنین در این پویش از خانواده‌های ایرانی درخواست شده تا کتاب‌های خوانده شده خود را به کتابخانه ملی ایران تحویل دهند و از این طریق علاوه بر تکمیل گنجینه ملی ایرانیان درکتابخانه ملی،‌ از این کتاب‌ها در امر ترویج همگانی کتاب‌خوانی و اهدا به کتابخانه‌های سراسر کشور به ویژه مناطق کم برخوردار استفاده شود.

لازم به توضیح است پویش «کتاب در حرکت» با پیام «بخوان و به دیگری بسپار» برای دومین سال متوالی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز