خبرگزاری کار ایران

کتاب «کبوتر و تانک» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۰۷۵

«کبوتر و تانک» عنوان کتاب داستانی نوشته اسماعیل اله‌دادی است که توسط انتشارات سروش وارد بازار کتاب شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، کتاب داستان «کبوتر و تانک» نوشته اسماعیل اله‌دادی توسط انتشارات سروش وارد بازار کتاب شد. 

اسماعیل اله‌دادی با اعلام این خبر گفت: «کبوتر و تانک» ماجرای کبوتری است که دنبال جای مناسبی برای ساختن لانه می‌گردد اما به هر جا که می‌رود، جنگ زودتر از او به آنجا رفته است. 

انتشارات سروش کتاب «کبوتر و تانک» را در ۱۲ صفحه رنگی، با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۰ هزار تومان برای گروه سنی ب و ج روانه بازار نشر کتاب کودک و نوجوان کرده است. تصویرگری این کتاب را سارا خرامان بر عهده داشته است. 

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: 

«کبوتر پایین آمد. روی درخت نشست. درخت از صدای بال کبوتر بیدار شد. 

کبوتر گفت: اجازه می‌دهی روی شاخه‌هایت لانه بسازم؟ 

درخت گفت: به تنه‌ام نگاه کن. من شاید چند روز دیگر بیفتم…» 

گفتنی است،‌ اسماعیل اله‌دادی عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و پیش از این آثاری چون «این شب‌هایی که آفتابی نمی‌شوی»، «دوربین خدا»، «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه» و «مزه‌ی مهربانی» را در کارنامه ادبی خود داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز