خبرگزاری کار ایران

«مستقیم ته منصور جنوبی» به روزهای پایانی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۱۷۲

نمایش «مستقیم ته منصور جنوبی» به روزهای پایانی اجرا رسید.

به گزارش ایلنا، تالار حافظ این روزها شاهد هنرنمایی تعدادی از هنرجویان تئاتر است که در نمایش «مستقیم ته منصور جنوبی» به قلم محمد میرعلی‌اکبری و کارگردانی پریسا محمدی ایفای نقش می‌کنند.

محمدی از دشواری های تمرین و آماده‌سازی این نمایش در شرایط کرونا همچنین از اشتیاق و ممارست هنرجویان برای ایفای نقش‌هایشان صحبت کرد و توضیح داد: نمایش ما روایت زندگی‌ها و آدم‌های مختلفی است که در کوچه پس کوچه‌های یک منطقه شهر زندگی می‌کنند. نمایشنامه رئالیستی است که محمد میرعلی‌اکبری آن را نوشته است.

او با اشاره به اینکه روزهای پایانی اجرا را سپری می‌کنند، افزود: این نمایش با تهیه‌کنندگی موسسه هنر گستر حیایی و بازی ۲۴ هنرجوی بازیگری آماده شد.

در این نمایش فرزانه ابراهیم‌پور، سعید اردشیری شاهین امیرپور، مجتبی برومندیان، ستایش خوش طینت، محمدرضا دهگان، محدثه رحمان‌پور، علی زرگر، ایمان شفیعی، آرین شهرابی، امیر صمدی، دنیا قاسم زاده، کیمیا مقدم، رضا مهراد، عاطفه نوذری، سحر واثق، محمد آقایی، وحید نوریان پور، امیر رضا علمداری، امیر محمد نوری شاد، شاهین اقازاده، امیرحسین امیری‌راد و علی کرمانی بازی می‌کنند.

در گروه کارگردانی نیز علی اکباتانی، سحرواثق، علی زرگر حضور دارند. منشی صحنه مریم بابایی، برنامه ریز سحر واثق، مجری طرح امید حیایی، طراح صحنه سعید یزدانی، اجرا و ساخت دکور شرکت ساجیران(مهندس رضا عابدی)، طراح گریم یگانه عابدی و مریم فریادرس، موسیقی شهرام آذرمهر هستند.

این نمایش که تا ۲ آذر روی صحنه است با استقبال خوب تماشاگران همراه بوده و ساعت ۱۹ در تالار حافظ میزبان عمومی مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز