خبرگزاری کار ایران

خانه هنرمندان میزبان نمایش «آسانسور نداره» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۱۶۵

نمایش «آسانسور نداره» به کارگردانی لبخند بدیعی از نهم آذر هزار و چهارصد در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «آسانسور نداره» به نویسندگی «سباستین تیری» ترجمه «هومن حسین‌زاده» و کارگردانی لبخند بدیعی از نهم آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۵ اجراهای خود را در تالار استاد انتظامی مجموعه خانه هنرمندان آغاز خواهد کرد.

در نمایش کمدی «آسانسور نداره» که به شیوه «بورلسک» روی صحنه خواهد رفت، ارسطو ‌خوش ‌رزم، علی ‌عامل هاشمی و شیما ملکی به ایفای نقش خواهند پرداخت و امیر قالیچی مجری طرح و مدیر روابط عمومی، کهبد تاراج مدیر تولید، لبخند بدیعی طراح صحنه، پگاه ترکی طراح لباس، رضا خضرایی طراح نور، شایان کیانی طراح پوستر، عماد دولتی عکاس، استدیو آرتیو ساخت تیزر، محمد امین قهرمانی و شیما ملکی دستیاران کارگردان و محمد امین قهرمانی متریال تبلیغاتی به عنوان تیم اجرایی این اثر نمایشی خواهند بود.

پیش از این نمایش «آسانسور نداره» آذر ماه 1398 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود و مورد استقبال مخاطبان تئاتر قرار گرفته بود.

پیش فروش بلیت نمایش «آسانسور نداره» از امروز در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com  آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان برای پیش خرید این نمایش می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز