خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس شورای اسلامی:

باید از بخش خصوصی دعوت کرد تا سینما بسازند/ لزوم تفاوت در چهلمین جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۴۱۴

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود جشنواره فیلم فجر امسال متفاوت از سال‌های پیش برگزار شود و جبران چندین‌ساله عقب‌ماندگی را در این دوره و ادوار آینده ببینیم.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی چهلمین جشنواره فیلم فجر، سیدمحمدرضا میر تاج‌الدینی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر استقبال می‌کنیم. این دوره جشنواره به ویژه به این دلیل که در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و دوره چهلم خود را پیش رو دارد، حائز اهمیت است. 

او گفت: امیدواریم فیلم‌های ساخته شده یادآور سینمای آرمانی و فیلم‌های انقلابی باشد که در دهه‌های اول انقلاب ساخته و پخش شد. 

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید می‌رود با استقرار دولت جدید که یک دولت انقلابی است، حمایت از فیلم‌هایی که فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها، عظمت و اقتدار این ملت را به خوبی نشان می‌دهند، مورد توجه باشد. میدان به فیلم‌های سیاه‌نما و منفی‌نگر داده نشود و بیشتر فیلم‌های ارزشی و فاخر در معرض قضاوت قرار گیرند. 

میرتاج‌الدینی گفت: با این اوصاف انتظار می‌رود جشنواره فیلم فجر امسال متفاوت از سال‌های پیش برگزار شود و جبران چندین‌ساله عقب‌ماندگی را در این دوره و ادوار آینده ببینیم. 

این نماینده مجلس در ادامه با توجه به بهبود شرایط کرونایی در جامعه افزود: سینماها باید فضا را برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر فراهم کنند تا مردم بتوانند در سطحی گسترده‌تر فیلم‌ها را ببینند و در مورد فیلم‌ها نظر و رای بدهند. 

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی لازم در شهرستان‌ها و تحقق عدالت فرهنگی گفت: باید از بخش خصوصی دعوت کرد تا در شهرهای فاقد سینما نسبت به ساخت سینما سرمایه‌گذاری کنند تا مردم بتوانند در این شهرها هم به دیدن فیلم در سینماها بنشینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز