خبرگزاری کار ایران

اهدای ۵۰۰ جلد کتاب به آسایشگاه کهریزک

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۲۳

در ادامه پویش «کتاب در حرکت»، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، پانصد جلد کتاب به آسایشگاه کهریزک اهدا کرد.

به گزارش ایلنا، معاون اداره فراهم آوری این سازمان با اعلام این خبر گفت: با اهدای این منابع به کتابخانه آسایشگاه کهریزک امکان بهره‌مندی از لذت مطالعه برای سالمندان حاضر در این مجموعه و سایر افراد فراهم می‌شود.ضمن اینکه با تحقق این مهم آن دسته از افراد و شهروندانی که منابع فرهنگی و کتاب در اختیار دارند ترغیب می‌شوند مجموعه خود را به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اهدا کنند.

فرناز محمدی ادامه داد: از این طریق علاوه بر تکمیل گنجینه ملی ایرانیان در کتابخانه ملی،‌ از این کتاب‌ها در امر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و اهدا به کتابخانه‌های سراسر کشور به ویژه مناطق کم‌برخوردار استفاده می‌شود. کتاب‌هایی که به کتابخانه آسایشگاه کهریزک اهدا شده توسط کارشناسان این مجموعه انتخاب شده‌اند و عموما در حوزه تاریخ به ویژه تاریخ ایران و نیز شعر و ادب فارسی است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار است که کتاب از سوی سازمان به آسایشگاه کهریزک ادهدا شده است و این امر تداوم خواهد داست.

لازم به توضیح است: پویش «کتاب در حرکت» با شعار «بخوان و به دیگری بسپار» از سال ۱۳۹۹ توسط اداره کل فراهم‌آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آغاز شده است و هدف از اجرای این طرح، بهره‌مندی همه هموطنان در نقاط مختلف کشور از لذت کتابخوانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز